Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg skal kanskje på Hove, eg òg. Men det blir så mye å gjere denne ferien så det er ikkje veldig sannsynlig. Maiden og sånn vet du! :woot:
Maiden, Metallica, Hove, jobb og venner. Jeg rekker over det. Du er vel for ung.

Ja, eg må ta hensyn til resten av familien òg. Me skal til London, Oxford, Grimstad og Danmark.

Lenke til kommentar
Arne er jo tradisjon :!:

Var nettopp en tur for å hilse på Bazukh og Nyhus :)

Arne er ufattelig irriterende, men jeg finner meg i det år etter år allikevel.

Jeg føler meg oversett, sitter liksom ved siden av Nyhus... Jeg så vel at det var noen der, men jeg gadd ikke å snu meg :p

Lenke til kommentar
Ja, eg må ta hensyn til resten av familien òg. Me skal til London, Oxford, Grimstad og Danmark.
Familieferie og, ja. Det glemte jeg nesten. Men ja, det skal vi og. Regner med å få ta med meg kjæresten, siden storebror får dra på sin da høygravide kjerring :wee:
Lenke til kommentar
Fordi det er SINNSYKT mange patcher til wow! :)

Forresten vil jeg bare si at du begår en alvorlig feil nå L4r3.

Jeg har for mye fritid og for lite å fylle den med uansett :p

Og nå til den gode nyheten. Når jeg kom hjem fra oslo i dag så lå det et brev til meg fra legen. Blodprøven min viste at jeg muligens hadde leddgikt likevel. Jeg har bare klaga på leddsmerter og bedt om utredning i 8 år og i den tiden hatt fire leger. Kun han siste fant vitsen med den blodprøven tydeligvis. Misforstå meg rett... Det er ikke kult å ha leddgikt men det er fatkisk jævlig deilig å ENDELIG bli trodd. Sånn utenom at det står i journalen at "pasienten klager på smerter i ledd".

Nå kan jeg endelig få en DIAGNOSE å slå i bordet med. Kanskje jeg tilogmed kan få noe som faktisk hjelper. Tidligere så har jeg bare blitt satt på 1200mg ibuprofen daglig.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...