Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

En "kompis" som driver butikk skylder meg 400,- for noe jeg kjøpte hos han men aldri fikk.

Han svarer bestemt ikke meg på Face selv om han er på ofte.

Har sendt han flere mail uten svar og nå sendte faren min på mandag uten at han også har fått svar.

Så hva skal jeg gjøre nå videre egentlig? Foreldrene mine sier de ikke gidd å politianmelde... :/

Endret av Lami
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En "kompis" som driver butikk skylder meg 400,- for noe jeg kjøpte hos han men aldri fikk.

Han svarer bestemt ikke meg på Face selv om han er på ofte.

Har sendt han flere mail uten svar og nå sendte faren min på mandag uten at han også har fått svar.

Så hva skal jeg gjøre nå videre egentlig? Foreldrene mine sier de ikke gidd å politianmelde... :/

Det er fordi foreldrene dine har mer vett i huet enn det du har.

Lenke til kommentar

Den lokale værmeldinga for Orkdal, Skaun, Snillfjord, Hemne, Agdenes, Rennebu, Rindal og Meldal, med musikkanbefalinger.

Jeg skriver det tre dager i uka, og folk på dette forumet har (merkelig nok i mine øyne) fattet interesse for det jeg skriver.

Om det er ironisk, sarkastisk eller hva i all verden, bryr meg ikke så mye, så lenge folk leser det er jeg fornøyd. :p

Haha, kjekt at folk har interesse for det, då :D

Lenke til kommentar

Ah, ingenting som en god kveld på fylla.

Starta med grilling hos en kompis halv syv i går kveld, dro på pub rundt halv ett-ett i dag, og kom hjem fra nach for en halv time siden.

Konvertert flere røykere til damping og generelt bare gode tider, til tross for at jeg endte på et blodharry sted.

Lenke til kommentar

Helsikkes intergrerte webcam i pc-skjerm crap! Har ikke alle klodens mennesker det sånn som meg, at de føler seg ukomfortabel uten en teipbit foran webcamera? Er det en eneste stor konspirasjonsbransj fra antiparanojatabelettfabrikkene? Ny pc og greier og det første man må gjøre er å sette en stusselig teipbit på skjermen...

Endret av Fasit
Lenke til kommentar

Kjenner til typen dessverre. Det beste er å møte opp med de, så ta det opp.

Det er en fyr som driver, og han har kontor inni et større lokale.. :/

Kanskje jeg skal ta å skrive det på Facebook siden til butikken? Kanskje han begynner å reagere da?

Lenke til kommentar

Helsikkes intergrerte webcam i pc-skjerm crap! Har ikke alle klodens mennesker det sånn som meg, at de føler seg ukomfortabel uten en teipbit foran webcamera? Er det en eneste stor konspirasjonsbransj fra antiparanojatabelettfabrikkene? Ny pc og greier og det første man må gjøre er å sette en stusselig teipbit på skjermen...

Du er paranoid til tusen. Og gutt. Hva i all verden har du å være paranoid for? At noen skal bryte seg inn på maskina di for å kunne se på at du klapper laksen? I så fall er du like megaloman som Lycan.

Lenke til kommentar

Haha, ååhh. Jeg vet veldig godt hva du mener, jeg tok en meget fancy-looking teip på min, matcher laptoppens stil. Litt irriterende er det forsåvidt uansett.

Lenke til kommentar

Du er paranoid til tusen. Og gutt. Hva i all verden har du å være paranoid for? At noen skal bryte seg inn på maskina di for å kunne se på at du klapper laksen? I så fall er du like megaloman som Lycan.

Skal du gi han en god grunn, kan du jo begynne med følgende.

Kamera kan brukes til å ta mange bilder av ansiktet ditt fra flere forskjellige vinkler. - Dette kan så brukes ved "facial recognition" av overvåkningskamera, det blir da mulig for dem å spore hvor du er, kartlegge dine bevegelsesmønster, dine bekjente, koble din datamaskin til deg, dine meninger på diskusjon.no til deg.

Har du buss filmes du hele veien, kjører du bil filmes du gjennom hver bomstasjon.

Hvis du glemte den teip biten én gang, er det nok for seint. - Pass på å ikke fornærme staten. :)

Lenke til kommentar

Jo, jeg er som deg.

Lenke til kommentar

Husker den gangen jeg skulle prøve skype og ikke ville ha på camera. Jeg teipa igjen, men han sa han så meg igjennom teipbiten. Du kan jo tenke deg panikken, jeg velta hele bordet og dulta inntil alt som var i min vei på vei til badet. Jeg husker ikke hva jeg skulle på badet, men uansett da, så sa han etterpå at han tulla. Dagen etterpå hadde jeg 3 blåmerker :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...