Datasmurf Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Da er dagens Vær-Sjur ute, for de av dere som interesserer dere for sånt. For øvrig er det kult at Scott Joplins musikk er såpass gammel at den nå kan brukes fritt uten å måtte betale folk i dyre dommer. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Da er dagens Vær-Sjur ute, for de av dere som interesserer dere for sånt. For øvrig er det kult at Scott Joplins musikk er såpass gammel at den nå kan brukes fritt uten å måtte betale folk i dyre dommer. Kva er Vær-Sjur egentlig? Noko eg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Den lokale værmeldinga for Orkdal, Skaun, Snillfjord, Hemne, Agdenes, Rennebu, Rindal og Meldal, med musikkanbefalinger. Jeg skriver det tre dager i uka, og folk på dette forumet har (merkelig nok i mine øyne) fattet interesse for det jeg skriver. Om det er ironisk, sarkastisk eller hva i all verden, bryr meg ikke så mye, så lenge folk leser det er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Driver å oppretter en ny mail. Kom over denne captchaen. 2 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 HAHA! Tenk på de stakkerne som lager den slags på fulltid. Bare de har humor i hvert fall Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 For øvrig, Knut. Jeg hadde rett. Det var i 2006, og mushi trodde hun fortsatt hadde den. Haha, nice! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 HAHA! Tenk på de stakkerne som lager den slags på fulltid. Bare de har humor i hvert fall Ehm, det er ingen som sitter og lager de Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Faen for noe makkverk spring breakers er, klippingen, effektene, karakterene fatter ikke hvordan jeg har holdt ut den første halvtimen engang. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Lot du være å se på rollelista før du satt på, eller er den grunnen til at du ser filmen? Edit: Jeg ser forresten på en crappy film jeg også. Hunger Games. Endret 12. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Koser meg med Mariekjeks og youtubegitarorakelet Marty Schwartz. Anbefales for alle andre som har tenkt å spille Cliffs of dover i nærmeste fremtid TMB: Er vel en asiater som sitter å tegner de, skal jo være variasjon av type snedig. Endret 12. juli 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Ah, så da er det mer jobb? Jepp. På irsk feature film. Kommer på kino neste år.:-) Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bestemte meg for å ikke se Spring Breakers etter at jeg såg traileren.. Utifra hva jeg har hørt hittil så gjorde jeg visst rett i det. Samme gjelder den der nyeste The Bling Ring. Det er vel kanskje mer ungdomsfilm, men interessant i seg selv at den er basert på en sann historie. Ungdommene som gjorde innbruddene "i virkeligheten", sier filmen er langt ifra slik det egentlig hendte, så da blir det litt bummer. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Filmer kan ikke være 100% slik virkeligheten var. Det vil sjelden utgjøre en god film. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er sant, men "langt ifra" blir jo heller ikke særlig bra, om man skal skryte på seg "basert på en virkelig historie", synes jeg da. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Vel, strengt tatt kan filmen bli god, men det vil jo isåfall være å lyve å si at det er basert på en virkelig historie. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Nå er film også ment til å være underholdende. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Jaja, en film kan fortsatt være grei - selv om den sporer veldig av det den såkalt er basert på. Men det er bare en liten irretasjonsfaktor for meg at de reklamerer med at den er basert på en virkelig historie, når den sporer av / blir mer fiction. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det er et uttrykk dere tydeligvis definerer på en helt annen måte enn Hollywood, tydeligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg