Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nåja, nå drar vi den litt langt kanskje? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva skjer, folkens? Nettopp hjemme fra et hyggelig besøk hos en kompis. Har ikke sett ham på lenge, siden han bor i Bergen, men han har tatt seg ei uke her oppe nå, så jeg trosset regn og temperaturer under 10 grader for å kjøre scooter bort til ham for å se film og preike skit med ham, dama og søstra. Var jævlig hyggelig i grunn. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Høres ut som du har hatt en smule mer givende dag enn meg, Datasmurf. (Ihvertfall utifra min personlige ''givende dag-kalkulator", eller hva jeg skal kalle det). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Høres ut som du har hatt en smule mer givende dag enn meg, Datasmurf. (Ihvertfall utifra min personlige ''givende dag-kalkulator", eller hva jeg skal kalle det). Vel, det var bare kvelden som var givende. Resten av dagen har gått med til å løse kryssord, spille Civ5 og høre på god musikk, mens jeg venta på at fyren sku komme tilbake fra hytta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg må gjøre noe produktivt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nåja, nå drar vi den litt langt kanskje? Neida, på ingen måte. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg må gjøre noe produktivt. Når jeg skal være fornuftig, henger jeg i sendige ting du ikke visste at du lurte på tråden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvorfor er det fornuftig? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hvorfor er det fornuftig? Fordi der henger Simen1 og han er grusomt fornuftig Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg må gjøre noe produktivt. Ikke tenk på den måten. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Noen som vet hvor man kan få tak i gode kvalitetsflagg man fester på biler? Sånne som holder godt, i gjennomsnittelig i 120km/t? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Aldri kjør med flagg på bilen med mindre det er snakk om en offisiell diplomatbil du skal dekorere, noe jeg regner med et ikke er. 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 da jeg var på slipknot konsert innså jeg brått hvor kjedelig masken til corey er. kunne han ikke ha hatt noe litt mer oppfinsomt når de andre har så mye skøy. kanskje vanskeligere å synge med de andre maskene Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Har hatt ferie et par dager, og har allerede ødelagt døgnrytmen totalt. Er våken til firetiden hver natt. Skal på ferie torsdag (det er teknisk sett onsdag nå, altså i morgen). Flyet går "relativt" tidlig etter hva jeg er vant til med min døgnrytme. Spørsmål, hvordan fikse døgnrytmen på kort tid? Skal jeg legge meg i 3-4 tiden i dag, og force meg opp i 9-10 tiden i morgen? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Spørsmål, hvordan fikse døgnrytmen på kort tid? Skal jeg legge meg i 3-4 tiden i dag, og force meg opp i 9-10 tiden i morgen? Det er den kjappeste, sikreste og beste måten etter mine erfaringer ihvertfall, døgning, powernaps og andre sånne jallaløsninger synes jeg bare de neste dagene tyngre. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) "hmm jeg kan jo døgne så sover jeg på flyet" funker aldri for meg. det går ikke å sove på flyet,. Endret 10. juli 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Dette blir en lang dag. Sovna ett, våkna tre, fikk ikke sove igjen etterpå. Dette til tross for at jeg var ganske trett fra fire av, og aktivt gikk inn for å sove noen timer til. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Fytte grisen. Skal aldri henge med venninna mi når hun er full flere ganger. Maken til oppførsel! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Hva slags hårfarge har hun ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg