Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men du vil alltids få tilbud fra en skole du ikke vil gå på. Ellers takk. Da vil jeg heller sove. Men satser på at jeg kommer inn. Er på en foreløpig åttendeplass på førstevalget. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Høres ut som at det er en betydlig risiko for avhengighet rundt WoW, en av de største grunnene til at jeg bevisst har holdt meg unna. Fikk nok en bekreftelse nå, og det er bare bra! Ikke hør på Fasit. Han overdriver / troller kraftig. WoW er ikke mer avhengighetsskapende enn andre ting. Har du en avhengighetsskapende natur, blir du lett avhengig av ting også. Det være seg musikk, Facebook, å ha oversikten over hvor folk befinner seg og hva de gjør til enhver tid, spill, mat etc. mente sigg snus lukter jævlig ja Vel, det lukter forskjellig av sigg også, avhengig av hvilket merke og hvilken type du røyker. Bedre å ha fluer surrende enn veps. En gang sov jeg i badekaret (uten vann, naturligvis) en hel natt fordi det var veps i stua. Veps og maur er vel de insektene jeg er mest redd for. Av typen hysterisk. Av typen, ikke sove eller slappe av om de er i nærheten og ønske å rense verden med flammer, i et håp om å ta knekken på de alle. Jeg pleide for øvrig ofte å sove i badekaret, både med og uten vann, da vi hadde badekar. Det var et greit sted å sove da jeg var mindre. Slang oppi noen ullpledd og la meg oppå. Sov godt og våkna uten å føle at kroppen var fucked. Enda bedre å sovne med vann i badekaret, men helt jævlig å våkne, siden vannet som oftest har blitt ganske kaldt. Ang. venteliste. Da jeg skulle inn på påbygg for 7 år siden, hadde jeg kun søkt på en skole, fordi jeg visste med meg selv at jeg ikke klarte å pendle, og kom jeg ikke inn på den skolen kunne det være det samme med hele greia. Jeg var #23 på ventelista, men kom likevel inn før mange andre. Jeg vet fortsatt ikke hvorfor, men jeg er glad det skjedde. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hm, skummelt hvordan depresjonen legger seg over forumet på sommeren. Noen sliter skikkelig andre trenger kanksje bare et lite dytt eller at noen rister litt på de. Finnes jo så mye bra folk her inne og mange har nok mye til felles, har på en måte lyst å gjøre noe men hva. Forumtreff er vel ikke veldig poppis om ser på "summartreff"tråden for bergen, folk har vel angst for den slags eller det er for lokalt kanskje. PS: Tror ikke jeg er 17 ganger bedre enn alle andre... det var bare en tanke. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Uey, jeg er lett med på et nytt forumtreff. Var på det forrige som var i Oslo, og det var jo ganske funny. Fikk blant annet fylleringt datasmurf og spurt om oppskriften på sjurburgere. Det var en høydare. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Så det var deg, ja. Jeg skjønte at det måtte være deg eller hansegutt eller noen andre. Kanskje ikke Cyph, men … Oppskrifta gir jeg aldri fra meg, noen hemmeligheter må man da få ha. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hadde vært hyggelig å treffe noen herfra, men det må nok vente litt. Når det gjelder Sjur-burger'n, er jeg villig med glede til å ta imot denne vidunderlige oppskriften. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Uey, jeg er lett med på et nytt forumtreff. Var på det forrige som var i Oslo, og det var jo ganske funny. Fikk blant annet fylleringt datasmurf og spurt om oppskriften på sjurburgere. Det var en høydare. Det var kjempemorsomt. Vi ringte jo fra HedvigRs mobiltelefon også. Er alltid med på et forumtreff igjen, men vi kan gjerne øke andelen jenter der. Stakkars Hedvig var jo eneste jenta der. Så det var deg, ja. Jeg skjønte at det måtte være deg eller hansegutt eller noen andre. Kanskje ikke Cyph, men … Oppskrifta gir jeg aldri fra meg, noen hemmeligheter må man da få ha. Det var faktisk flere som snakket i telefonen om jeg husker riktig. Veldig morsomt for vi som satt rundt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dere får lokke Idaene ut av dvalen igjen, da. De pleide jo å være med på treff. Og Kelly, om jeg ikke husker helt feil. Hadde vært hyggelig å treffe noen herfra, men det må nok vente litt. Når det gjelder Sjur-burger'n, er jeg villig med glede til å ta imot denne vidunderlige oppskriften. Dream on. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Uey, jeg er lett med på et nytt forumtreff. Var på det forrige som var i Oslo, og det var jo ganske funny. Fikk blant annet fylleringt datasmurf og spurt om oppskriften på sjurburgere. Det var en høydare. Har avataren din slanka seg? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Dere får lokke Idaene ut av dvalen igjen, da. De pleide jo å være med på treff. Og Kelly, om jeg ikke husker helt feil. Dream on. Det har han vel skrevet i grøftefylla litt baki her et sted.. Var vel snakk om noe guakkomolegreier.. Noe nasty ihvertfall Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Hva skjer, folkens? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) En jente! Edit: jeg kjeder meg noe grusomt. Og den cappucinoen til tine er garantert koffeinfri, smaker litt pepperkake også... Endret 9. juli 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 fyfaen det er det værste jeg har sett Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 En jente! Edit: jeg kjeder meg noe grusomt. Og den cappucinoen til tine er garantert koffeinfri, smaker litt pepperkake også... Ikke er det en cappuccino heller. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Lurer på om noen henger på diskusjon selv om de ikke kjeder seg. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Lurer på om noen henger på diskusjon selv om de ikke kjeder seg. Tha question of the ages! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er da ingen som kjeder seg her. Dette er moroplass nummer 1. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Såklart, hvordan kunne jeg være så freidig å foreslå noe annet!? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Godt spørsmål. Dette er jo Norges digitale navle. Her inne samles alle Norges fremtidige elite. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det har han vel skrevet i grøftefylla litt baki her et sted.. Var vel snakk om noe guakkomolegreier.. Noe nasty ihvertfall Helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg