Datasmurf Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Fy faen, det er dyrt å være kronisk sjuk. 700 kr fattigere i dag. Jeg vet. Jeg får ikke penger for dager jeg er borte, det være seg grunnet sykdom, ferie eller generelt fravær, så selv på sykedager kommer jeg på jobb og blir der i noen timer, kun for å få pengene mine. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Man blir fort fattig i Norge hvis man blir syk. Spesielt hvis man blir den typen syk som krever ukentlige legetimer i flere år. Er hos legen en gang i måneden i snitt for oppfølging (inkl. blodprøver), men jeg går på en del forskjellige medisiner. Heldigvis får jeg dem på blå resept, men det blir fort en del penger likevel, ja. Frikort? Tror jeg har nådd grensa etter i dag. Så da blir det gratis for de faste medisinene + legetimene. Blodprøvene går ikke under frikort da, men det er ikke så¨mye. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg bare elsker sånne nyheter.. Alle spørsmålene man stiller seg, kan man leve av dette? Hvem i helvete kom på dette? Og får ikke bare de rike kineserne som gjøre dette høyere kolesterol enn de allerede har, etter alt tigerkjøttet? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/kina/artikkel.php?artid=10118059 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 12 000 til 20 000 kroner måneden for å ha en gammel gris til å sutte på puppene dine for melk hver dag? Bare vent, så kommer Den Norske Stat på banen og sier at "dette er forbudt i Norge. Enhver form for kjøp og salg av brystmelk skal bare forekomme hos de under 2 år." Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Spørs nok om ikke de som prøver seg på dette i Norge ryker på sexkjøpsloven allerede nå. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er det noen her inne som er fra Bergen og omeng? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Går et matprogram på Tv2 nå hvor kokken koker lammegryte med hundrevis av sauer i bakgrunnen Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Er det noen her inne som er fra Bergen og omeng? Nei, heldigvis ikke. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, heldigvis ikke. Liker ikke de fra omeng jeg heller de er så diffuse Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Herregud da. Ringte min mor tidligere i dag, men hun tok ikke telefonen. Kort etter får jeg melding: "har du ringt?". Logisk som det er, tenker jeg at det ser hun da på loggen, så svarer ikke på meldingen. Så får jeg melding nå (6 timer etterpå): "jeg fikk ikke noe svar av deg". Altså, hvor dum går det an å bli? Hun som har en Samsung Galaxy S4 klarer ikke å finne ut om jeg har ringt? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Det ligger vel i slekta. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Lycan, jeg driter i hva du tror du vet om meg, men jeg kan si deg én ting. Jeg og min mor har absolutt ikke noe annet til felles enn kjøtt og blod. Hele mitt liv har jeg lurt på om vi faktisk ER i slekt. Tenkte bare jeg skulle gjøre det klart jeg, sånn at det ikke blir misforståelser her inne. Nå kan du gå tilbake til å plage intetanende brukere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Jeg tror han lurer på hvorfor du ikke ringte henne igjen. 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Da kunne hun jo ikke sutret her. Duh. Endret 8. juli 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Therawyn, gir wow assosiasjoner .. Var ikke det noe night elf greier? Tyrandra whisperwind elns Endret 8. juli 2013 av Fasit Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, jeg fant på navnet selv, men det er faktisk navnet på den første karakteren jeg lagde i WoW. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tyrandra whisperwind elns Tyrande. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, jeg fant på navnet selv, men det er faktisk navnet på den første karakteren jeg lagde i WoW. Okey, artig. Men la oss aldri snakke om akkurat det igjen, mer enn nok folk her inne som kan få et kraftig tilbakefall.. Og da ryker alt.. Kone, unger, bikkje og kannin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg