Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Min "storhetstid" var vel.. 2007-2010 eller no. Den gang i Siste Ordet, og så i starten av den nye era med DNFK. Haha, er sikkert ikke mange som husker meg fra "storhetstida" mi heller, da. :wee:

Men jeg har jo over 2500 inlegg i DNFK, så.

Husker deg ikke fra den tida, men ser du har et par inlegg her :)

Drar med oss Danielzu også, så har vi enda flere erfarne drankere. :D

Eventuelt lure DemonFudge ut fra de dype skoger og inn mot siviliserte strøk.

Hvor mye civ V spiller du, smurfen? Begynner å bli bekymret her jeg sitter nå.
Lenke til kommentar

Gode tider det, ja. :D Må være MINST 4 år siden. Strikka jo lua på ungdomsskolen..

Og finsken holder! Kanskje det hadde vært kult å kunne si "ja" og "nei" i det minste....

Ah, deg husker jeg faktisk. Noen år siden jeg har sett deg. Husker jeg var Tyskland sist du var aktiv her. Velkommen tilbake. :)

Finsk er vanskelig. Da jeg var ungjente og forelsket i en vokalist i et finsk band prøvde jeg å lære meg finsk selv. Ga opp etter noen uker. :p Men hadde vært kjekt å kunne det, ja. Kan tysk da. :)

Lenke til kommentar

Ah, deg husker jeg faktisk. Noen år siden jeg har sett deg. Husker jeg var Tyskland sist du var aktiv her. Velkommen tilbake. :)

Finsk er vanskelig. Da jeg var ungjente og forelsket i en vokalist i et finsk band prøvde jeg å lære meg finsk selv. Ga opp etter noen uker. :p Men hadde vært kjekt å kunne det, ja. Kan tysk da. :)

The Rasmus? :p

Jeg vil også verra med!! ..hva skal dere? :)

Drekke til vi stuper / hanen galer / hva enn som skjer først.

Hvor mye civ V spiller du, smurfen? Begynner å bli bekymret her jeg sitter nå.

Har det stort sett gående på maskina fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg, så lenge det er dårlig vær. Ellers spiller jeg ikke så forbanna mye. I går var første gang på flere uker at jeg fyrte det opp.

Fikk du øl og pizza gratis? Urettferdig.

Den eneste goden ved å bo hjemme.

Yep, en uke på et jorde utenfor Stavanger fylt med vannpiperøyking, boklesning og dametitting, akuratt hva jeg trenger nå :wee:

Nice. ^^

Paradis på jord (sett bort fra Cava'en).

Men hadde absolutt vært gøy å tatt en kveld eller to med "kjentfolk" og dratt ut! :)

Helt klart. :)

Lenke til kommentar

Hvis du har kontonr er det no biggie. Hvilke banker dreier det seg om?

Sparebanken Vest til Skandiabanken.

Det er fra ungdomskonto til Skandiabanken.

Så da logger jeg inn med bankID på Sparebanken og overfører til Skandiabank kontoen? :)

Lenke til kommentar

Finnes faen ikke noe kjedeligere enn feil på bilen, nå kommer jeg meg meg ikke på jobb på mandag (går ikke buss dit) engang... Litt krise når folk er på ferie osv. Helvedde. Skal drekke meg drita og glemme alle problemene frem til mandag. Fuck it

Lenke til kommentar

Heisenberg is in the driver's seat, the officer asks "do you know how fast you were going?" Heisenberg replies, "No, but I know exactly where I am!" The officer looks at him confused and says "you were going 108 miles per hour!" Heisenberg throws his arms up and cries, "Great! Now I'm lost!" The officer, now more confused and frustrated orders the men outside of the car, and proceeds to inspect the vehicle. He opens the trunk and yells at the two men, "Hey! Did you guys know you have a dead cat back here?" Schrodinger angrily yells back, "We do now, asshole!"

• Liker 2
Lenke til kommentar

Taxi? Billigere enn å drikke seg dritings og miste en hel dagslønn, vel.

Jobber i en annen kommune enn den jeg bor i, vi snakker 40min + i kjøring, samt at jeg må komme meg hjem også, kan ikke gamble på at andre kan kjøre.

Driter i det nå og satser på at det ordner seg, slik det pleier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...