Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan godt hende det var så tidlig som 2006, ja. Haha. Da var jeg i så fall 13 år :green:

Det høres rett ut i mitt hode. Får spørre Astrid om hu husker. :p

Når skulle jeg være med å drikke folk under bordet i Trondheim? :D

August, var det ikke? Når du kommer deg til byen osv. Enten uka før eller uka etter fadderuka. :p

Lenke til kommentar

August, var det ikke? Når du kommer deg til byen osv. Enten uka før eller uka etter fadderuka. :p

Kjører nedover 12 august er planen! Så må bli en obligatorisk flytte-inn-fylle da. ;)

Jeg skal starte i Trondheim til høsten!!

Da ses vi plutselig der?

Lenke til kommentar

Ja ass, Lovegame Hva skal du?

Planen er forkurs på HiST om jeg kommer inn, hvis ikke blir det jobb. Nettopp tatt fagbrev osv så stresser ikke, bare lyst på mer utdannelse. :) Fått meg boplass dernede så blir Trondheim uansett.

Hva skal du gå?

Men Knewt, jeg kommer til å så vidt være brisen da, det er Lovegame og Zeromac som ligger under bordet og spyr. :D

Vi får nå se! :D

Lenke til kommentar

Husk, jeg har allerede vært student. I 4 år. Og jeg hadde høy alkoholtoleranse før jeg ble det også. :p

Jeg må fortsatt starte rett på spriten for å bli brisen …

Eller bare styrte to flasker cava, men det er ren og skjær idioti.

Husk, jeg er nordlending. :p

Cava smaker dritt da.

Lenke til kommentar

Haha. Dyrt med fyll da...

Jo jo, men nå som jeg jobber har jeg råd til det. :p

Husk, jeg er nordlending. :p

Cava smaker dritt da.

Husk jeg er halvt trønder og halvt siddis, og oppvokst med trøndersk drikkekultur.

Jeg liker cava, så lenge de er tørre og ikke søte. Pleide å drikke noen flasker i uka da jeg var student, men da hadde jeg en ganske annen levestil, hvor vi drakk 4-5 dager i uka, dro på pub i lunchen, det var alltid en fest å dra på og vi fikk ikke fravær om vi ikke møtte opp til timer. Var herlig, slack og party hele jævla tida. :D

Jeg tåler lite. Be gentle!

Skal slutte før du spyr, det er alltid pes å få spyende kompiser hjem fra byen, uten at de spyr ned utested eller havner på glattcelle, og taxisjåfører og nattbussjåfører er ikke glad i spyende folk i kjøretøyene sine (forståelig nok).

Lenke til kommentar

Jeg liker cava, så lenge de er tørre og ikke søte. Pleide å drikke noen flasker i uka da jeg var student, men da hadde jeg en ganske annen levestil, hvor vi drakk 4-5 dager i uka, dro på pub i lunchen, det var alltid en fest å dra på og vi fikk ikke fravær om vi ikke møtte opp til timer. Var herlig, slack og party hele jævla tida. :D

Paradis på jord (sett bort fra Cava'en).

Men hadde absolutt vært gøy å tatt en kveld eller to med "kjentfolk" og dratt ut! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...