Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Vel. Hva skal man si? Jeg vet faktisk ikke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Jaja, det var en lunken "Velkommen tilbake"-mottakelse. Hadde forventa at folk spratt champagne, og lagde bløtkake, og blåste opp ballonger, og dansa gledesdansen, og stod på hender, og ga meg mange klemmer. Men men. Valgte kanskje feil tidspunkt for mitt fantastiske comeback - fredagskvelden er kanskje ikke nerdekveld nummer 1. Folk får forøvrig lov å komme og slappe meg i bakhodet med en råtten fisk om comebacket mitt går i vasken. Husker jeg bestemte meg for å "returnere" til DNFK for et års tid siden og, men det døde fort ut. Endret 5. juli 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvordan overfører jeg penger fra en bank til en annen? Må jeg ringe den banken som pengene skal overføres fra eller kan det gjøres via nett? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Er bare å logge inn i nettbanken og overføre det? Sålenge du har kontonr er det ingen problem. Hva gjør folka her inne i kveld? Og velkommen tilbake Knewt, vet ikke om jeg noengang har sett deg før. Men så startet jeg å være aktiv i 2010 eller så. Endret 5. juli 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Hvordan overfører jeg penger fra en bank til en annen? Må jeg ringe den banken som pengene skal overføres fra eller kan det gjøres via nett? Hvis du har kontonr er det no biggie. Hvilke banker dreier det seg om? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Haha. Min "storhetstid" var vel.. 2007-2010 eller no. Den gang i Siste Ordet, og så i starten av den nye era med DNFK. Haha, er sikkert ikke mange som husker meg fra "storhetstida" mi heller, da. Men jeg har jo over 2500 inlegg i DNFK, så. Endret 5. juli 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Jeg har vel aldri egentlig hatt noen "storhetstid" på Diskusjon, har hatt en bruker før denne men hva brukernavnet var aner jeg ikke. Vært mest aktiv på utenlandske warez-forum, primært mellom 2005-2008. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 I storhetstid la jeg: altfor mye nerding og småprat i DNFK og alt for lite sosialt liv ute i den store IRL. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Crap, må opp om 4 timer og ta buss til Stavanger. Ble litt seint i dag, gitt Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Tenkte meg på topptur i morgen den dag. Er meldt sol og 18 grader, så burde gå ganske greit det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Crap, må opp om 4 timer og ta buss til Stavanger. Ble litt seint i dag, gitt Speidern? Har for øvrig brukt kvelden på pizza, øl, Civ 5, QI og King Crimson. Flott bruk av en fredagskveld uten at det koster meg et rødt øre. I'm BACK! Tenkte jeg skulle prøve å bli litt aktiv i DNFK igjen. Har jo ikke vært her regelmessig siden 2011 eller der omkring. About fucking time. Skal du strikke flere luer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 er man gal hvis man har 120gb med Master Chef på pcen. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) er man gal hvis man har 120gb med Master Chef på pcen. Jeg har flerfoldige terabyte med alt mulig av serier/filmer, vil ikke si 120gb med master chef er så mye sånnsett. HEI NSA OG DATALAGRINGSDIREKTIVET Endret 6. juli 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 About fucking time. Skal du strikke flere luer? How about no? Haha. Strikka faktisk en lue før jul, da. Hadde valgfag på folkehøgskolen som het Tikustutunti, som var et kombofag: Strikking og finsk. Lua ble jævlig snasen. Finsken derimot - det eneste jeg kan si er "en øl" og "to øl" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Du trenger vel teknisk sett ikke mer finsk heller, gjør du vel? Husker du strikka lue til mushi. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Gode tider det, ja. Må være MINST 4 år siden. Strikka jo lua på ungdomsskolen.. Og finsken holder! Kanskje det hadde vært kult å kunne si "ja" og "nei" i det minste.... Endret 6. juli 2013 av Knewt Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Strikke luer? Tar du oppdrag? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Nei, dessverre. Min luestrikketid er nok forbi Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Gode tider det, ja. Må være MINST 4 år siden. Strikka jo lua på ungdomsskolen.. Og finsken holder! Kanskje det hadde vært kult å kunne si "ja" og "nei" i det minste.... Ja, synes å huske at du var ganske ung da du gjorde det. Pff. Alt du trenger er øl, vodka, og et og annet banneord. Strikka du ikke lua i 2006 eller noe? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 snip Når skulle jeg være med å drikke folk under bordet i Trondheim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg