Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nei, men det betyr ikke at jeg ikke har hørt dem. Jeg finner småsære nettradiokanaler som spiller doom og bare setter det på uten å tenke så mye på hva det er jeg hører. Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Har vært på flere noise-konserter enn deg, så vet ikke hva jeg skal svare! Joa, liker en del av det. Men PE, BM og Doom-metal blir for ille for meg. Selv liker jeg etter en hard dag på skole å kose meg med litt Merzbow, kanskje noe Wolf Eyes og gjerne noe av Masonna. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Faen en forpult veps stakk meg i ryggen nettopp Null mer søvn på meg, reagerer veldig på vepstestikk og kjenner det i hele over kropen :S Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Bytt ut samtlige passord med et du setter sammen slik: Feilfri metode, og det er tilnærmet umulig å knekke innen en realistisk tidsramme. Særlig om du kaster inn et tall eller to. Det er en veldig fin metode, men problemet med det er at flere nettsteder har en grense på 16 tegn. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Eller enda mer irriterende, 9 tegn. :| Passord mellom 6 og 9 tegn er maks irriterende. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, vil de at brukerne deres skal få kontoene stjålet? Må jo nesten begynne å lure. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da oppretter man et shitty passord og en falsk mailkonto som ingen andre har. Voila. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Da oppretter man et shitty passord og en falsk mailkonto som ingen andre har. Voila. Jepp, nok en grunn til at jeg har uhorvelig mange epostadresser. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Makslengde p[ å 9 tegn høres ut som noen er temmelig dårlige til å kode effektivt. Eller bare tror at passord bruker man kun så man ikke bare trenger å skrive inn et brukernavn for å logge inn Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Noen som bor i Bergen, og kan si noe om hvordan det er å bo ved Danmarksplass? Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Noen som bor i Bergen, og kan si noe om hvordan det er å bo ved Danmarksplass? jeg bor ikke i bergen og jeg vet ikke hvordan det er å bo ved danmarksplass Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 preikestolen var ganske fett Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, på Preikestolen er det fint å ligge og sløve i sola etter en fin tur opp dit. Og så er det jo så godt og lett å gå i terrenget nå, spesielt etter at de la plankesti over myra. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Noen som bor i Bergen, og kan si noe om hvordan det er å bo ved Danmarksplass? Sentralt & gåavstand til sentrum, ellers er det som de fleste andre urbane plasser med mye studenter, Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Ja, på Preikestolen er det fint å ligge og sløve i sola etter en fin tur opp dit. Og så er det jo så godt og lett å gå i terrenget nå, spesielt etter at de la plankesti over myra. ekke så gærnt nei, men blåste ekstremt på toppen der så var ikke helt keen på å chille der. følte man blei dratt ned mot kanten om man sto for nærme pga vinden Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Noen som bor i Bergen, og kan si noe om hvordan det er å bo ved Danmarksplass? Om du bor akkurat på Danmarksplass så er det mye bråk/trafikk der mellom 7 og 17. Bor du noen kvartaler unna selve krysset er det helt kurant. Kort vei til det meste. 15-20 min å gå til alt og masser av busser + bybanen. Luftkvaliteten synker markant de dagene på vinteren det er vindstille dog. Men om du er frisk og rask og ikke har astma er det neppe noe problem for deg. Fra det jeg har lagt merke til når jeg har kjørt forbi er andre som bor der er for det meste en blanding av studenter, unge mennesker i etableringsfasen og en del nye landsmenn (spesielt opp mot Løvstakkenveien). Endret 5. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 ekke så gærnt nei, men blåste ekstremt på toppen der så var ikke helt keen på å chille der. følte man blei dratt ned mot kanten om man sto for nærme pga vinden Det føler du når det er flau vind / vindstille også. Det er interessant sug. Har lyst til å dra på Kjerang også, blir vel om noen år, tenker jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 I'm BACK! Tenkte jeg skulle prøve å bli litt aktiv i DNFK igjen. Har jo ikke vært her regelmessig siden 2011 eller der omkring. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Velkommen tilbake. Du har vært savnet. Hvor i svarteste, hule gamperæva har du vært? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg