Slimda Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Takket for forsøket, men jeg må nesten ha litt bedre struktur enn de jeg supporterer... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Morgen er relativt til når man står opp, ikke tida på døgnet. Og sant nok, mangler for mange av de som var godt folk en gang i tida. Kan ikke si meg enig i det, slaskepus. Det har med tid på døgnet å gjøre. Nå er vi på kvelden. Da du skrev "god morgen", var det ettermiddag. Datasmurf: Får ikke quotet deg, merkelig. Lest hele posten din, takk for alle tips. Mormor og de åtte ungene og lignende er uinteressant, men mye annet kult du nevner. Ja, Mormor og de åtte ungene var en spøk. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Takket for forsøket, men jeg må nesten ha litt bedre struktur enn de jeg supporterer... Bytt ut samtlige passord med et du setter sammen slik: Feilfri metode, og det er tilnærmet umulig å knekke innen en realistisk tidsramme. Særlig om du kaster inn et tall eller to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=UMYCj3IJ_VQ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 For noen måneder siden leste jeg en rimelig lang og flott artikkel som testa diverse "husk passordene mine"-programmer. Noen som kjenner til den, eller noen lignende tester? For noen måneder siden leste jeg en rimelig lang og flott artikkel som testa diverse "husk passordene mine"-programmer. Noen som kjenner til den, eller noen lignende tester? Bruk Excel. Lag kolonner for brukernavn, passord, e-postadresse og evnt. notat. Så setter du passord på Excelfila. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Bruk Excel. Lag kolonner for brukernavn, passord, e-postadresse og evnt. notat. Så setter du passord på Excelfila. Hvordan skal han lagre det passordet da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 I huet som det eneste han trenger å huske? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 I huet som det eneste han trenger å huske? Ikke vær så smart nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kan ikke noe for det, det pleier å skje på denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 I huet som det eneste han trenger å huske? hva om man lider av alzheimer da Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 pleb Du får bli med på Bizarre Uproar konsert i Oslo i høst. Lover at det ikke kommer noen plebs. Fare for å få blod / piss / cum i trynet under konserten. Smakebit: http://www.youtube.com/watch?v=wUTKy_LyPOs Vi sees! Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Støy. <3 Men Mchansern, hører du ikke bare på David Guetta, Kanye West, Rihanna og slike ting da? Endret 4. juli 2013 av Gilbert Mcgirge Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg ville betalt mye for en real massasje nå. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Jeg ville betalt mye for en real massasje nå. Hvor bor du? E ha klyppy me sjøl denna kvældin. Endret 4. juli 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Støy. <3 Men Mchansern, hører du ikke bare på David Guetta, Kanye West, Rihanna og slike ting da? Har vært på flere noise-konserter enn deg, så vet ikke hva jeg skal svare! Joa, liker en del av det. Men PE, BM og Doom-metal blir for ille for meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Joa, liker en del av det. Men PE, BM og Doom-metal blir for ille for meg. Endret 4. juli 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Støy. <3 Men Mchansern, hører du ikke bare på David Guetta, Kanye West, Rihanna og slike ting da? Skjønner ikke hvordan folk kan leve på slik musikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Doom metal synes jeg er ganske kos musikk i grunn. Veldig avslappende. Akkurat som stoner og drone. Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Skjønner ikke hvordan folk kan leve på slik musikk. det er fordi du er dum He!! He!! He!! Hu!! Hu!! Hey! Hey! Doom metal synes jeg er ganske kos musikk i grunn. Veldig avslappende. Akkurat som stoner og drone. Hørt om Jesu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg