j-- Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det var helt fantastisk. Savner all powerhomsinga og kosen vi hadde Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Husker første gang jeg oppdaget irc.. jeg ASL'a meg dag ut og dag inn! ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ha ha, jeg også. Og så skrev jeg på dialekt Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Å utgi seg som jente var morsomst. Endret 20. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Ja, og lure folk til å komme og møte deg ;D Eller yppe på deg bråk og utgi deg for å være noen andre enn du er og få dem i trøbbel. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) /ignore .. Jaggu, hvordan nyter dere påsken da? Endret 20. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som skal feste/råne idag? Er jo den ultimate dritings-dagen idag! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som skal feste/råne idag? Er jo den ultimate dritings-dagen idag! 11 stk i fyllearrest i Strømstad Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Svarte faen, der begynte det faktisk å snø ute her i Drammen også. Har ikke vært et snøfnugg siden midten av januar! Vil ha SOMMER. Endret 20. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 11 stk i fyllearrest i Strømstad Jeg vil også bil arrestert Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Glad jeg ikke har nattevakt i camp her på øya idag og imorgen ihvertfall! Blir sikkert noen fyllemenn her ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som skal feste/råne idag? Er jo den ultimate dritings-dagen idag! Jeg fikk nok i går, og all fornuft, sunn og usunn, tilsier at jeg ikke skal drikke i kveld, men det skal jeg likevel Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg skal sitte inne og se på super robot-serier. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er det de der seriene hvor folk bygger roboter og så kjemper de? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Noen som skal feste/råne idag? Er jo den ultimate dritings-dagen idag! Jeg skal gjøre ingenting jeg..rydde, vaske..se i veggen. Ensom påske egentlig :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Nei. Dette er japanske anime-serier med gigantiske roboter som gjerne styres av en helt fra innsiden. F.eks. mobile suit Gundam, eller Raideen. Ikke som den amerikanske avarten Transformers der robotene har et liv i seg selv. http://en.wikipedia.org/wiki/Super_robot Det er en egen genre. Den eldste sorten fra 70-tallet er stort sett om en kjemperobot som har forskjellige typer skills og angrep, eller flere små som joiner sammen til en stor og ødelegger mecha-monstre en eller annen ond underjordisk hersker sender opp for å ødelegge Tokyo/verden. Og mye av handlingen er om folkene rundt de som styrer roboten også. Stort sett kom det en episode i uka, der det ble presentert et nytt monster i hver episode som helteroboten ødela på spektakulært vis. Det er som å se på samuraifilmer med 50 meter høye roboter De slåss med sverd og boomeranger og lasere ut av øynene og masse rart. Gundam er litt spesiell fordi det handler mere om geopolitiske problemer og verdenskrig enn bare roboter som slåss mot monstre. Her er en liten sammendrag-greie, "The gundam experience". http://youtube.com/watch?v=7MjYAJp1uXM Endret 20. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) mm ok.. da er nok ikke jeg så intresert i det! Digger de der robot kamp greiene da. Ohh, apropos, kom på at jeg har liggende Power rangers roboter på loftet.. Alle tre eller fire som man kan sette sammen til en svær jævel! Noen som vet hva de kan være verdt? Endret 20. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hehe, her er den japanske avarten av sånn robot battle på TV. Helt sjukt. Litt mere hi-tech enn skraphandler-robotene man ser her borte. Her snakker vi avansert robotics. Se filmen hos Youtube Endret 20. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Japaneserne er genigale. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Det farskens forumet har en tendens til å stoppe helt opp fra tid til annen.. Har du en fornuftig forklaring på dette alastor? Endret 20. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg