Primer4 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Woooot, pepsi i cola-kjøleskapet ROFLMAO!! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Har du ikke sett det før, Primer? -- Hater elendig kundeservice. Endret 3. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hater elendig kundeservice. Ikke tru dem med å ta en behring breivik på dem, blir bare dårlig stemning. Lenke til kommentar
Gilbert Mcgirge Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 mMmm … Funkadelics "Maggot Brain" er den ultimate eargasm. <3 pleb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 pleb Ja, på en måte er jeg er en pleber. Er ikke du? Eller er du en patrisier? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Men du må forstå at mennesker som bruker uttrykket pleb i beste fall klassifiseres som undermennesker, Datasmurf. Ironisk nok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Heh. Jo jo, men det kommer jo an på hva man tenker er betydningen, da plebeier har mer enn én betydning fra det gamle Romerriket. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Er det bare jeg som har fucket opp døgnrytmen min?... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Nope. Jeg har jobbet kveldsskift denne uka, og eneste alenetiden min jeg har fått er på natta. Da kan jeg også gjøre litt moderator-arbeid i fred. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Da har du iallfall en god unnskyldning! Jeg har ingen annen unnskyldning enn at jeg elsker å være sent oppe Viktig med alenetid ja. Hva er det dere moderatorer gjør da? Er det mye arbeid? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hva er det dere moderatorer gjør da? Er det mye arbeid? Holder øye med rapporter, sletter innlegg som bryter retningslinjene og diverse moderatorarbeid som kreves på et så stort forum. Folk er stort sett greie her inne så det er ikke så innmari mye når vi har så mange aktive moderatorer. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 God morgen, Diskusjon. Hvordan har dere det idaaag? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Snart leggetid. Noen her som har god peiling på Jo Nesbø bøkene? Driver å hører nyeste boka mens jeg er på jobb, overraskende god underholdning. Er resten av serien like ålreit? Hm hm Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Her kjøper jeg en snusboks i pur nostalgi, kun for å kose meg med den ene. Og plutselig er man tom og hodet går "nikotiniktoitnikotinnikotinnikotinnikotini.." Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jo Nesbø har for det meste kun gode bøker, Vowels. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Noen som har lest The black swan ? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jaok, får skaffe de andre på lydbok når jeg er ferdig med denne. Om noen har andre tips til lettbeinte bøker man kan høre er det bare å skrike ut. Ferdig med Animal Farm og The Hitchhiker's Guide to the Galaxy hittil. Fått lest 1984, Extralalala? Lyc: Tur til Oslo før du reiser? Middag med meg og Hansern <3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Lyc: Tur til Oslo før du reiser? Middag med meg og Hansern <3 Jeg har ennå ikke planlagt JFK -> OSL -> TRD. Mulig jeg kan legge inn en dag der. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vowels: Nå er jeg rimelig lesehest, og er midt i den nye Hypontisøren, og 1984 ligger igjen i USA, da jeg begynte på denne på reisen min dit tidligere i år, så jeg blir nok å lese den ut når jeg drar over dit igjen. Har du lest den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Møkk og dritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg