Mladic Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er fordi sepe er et stygt ord ingen noensinne burde si høyt igjen. Hva er galt med å si ostepizza? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) På grunn av CP Edit: Nei til det du svarte på, men ja til når svensker sier det. Endret 2. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Da tar jeg heller de gamle skinnene. På grunn av CP, eller er det en annen grunn til at man ikke burde si "sepe"? Har ikke noe med CP å gjøre, det er bare fordi sepe er det styggeste ordet som finnes. Det heter såpe/såpa. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) * Endret 2. juli 2013 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Har ikke noe med CP å gjøre, det er bare fordi sepe er det styggeste ordet som finnes. Det heter såpe/såpa. Jeg synes ikke sepe er et stygt ord. Det er like pent som hjem, vovet og sne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Du er en døende art, Sjur. Jeg håper du havner på museum ved din død. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Kanskje jeg jobber med for mange striler. Nå ble jeg litt nyskjerrig, hvor jobber du? Endret 2. juli 2013 av Svigermors drøm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Du er en døende art, Sjur. Jeg håper du havner på museum ved din død. Backup-planen er å oppbevares naken i et digert glassmonter fylt med formalin. Gjerne på en offentlig plass. Hovedplanen er selvfølgelig å bygge et underjordisk mausoleum fylt med feller for eventuelle skattejegere og arkeologer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Backup-planen din høres forferdelig kjip ut, med mindre du bestemmer deg for å få en litt mer lekker kroppslig fasong. Hovedplanen. Tja. Det ender sikkert opp som fyren i statene som har laget "bomberom" av to skolebusser under bakken. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Heng heller med unge karer fra Oslo-området. Da får du mye bedre ordforråd, som "Hvem datamaskin bruker du?" eller "Hvordan hotell jobber du på?". Dette finner du faktisk helt oppi nord også. Hadde vært mye morsommere om dere sa "låk". Mye bedre ord enn det infantile "vondt". "jeg har vondt" høres kjipt ut. LÅKT derimot. Ah, da snakker vi ekte smerte. Gogogo sunnmøre? Endret 2. juli 2013 av Extraterrestrial Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Backup-planen din høres forferdelig kjip ut, med mindre du bestemmer deg for å få en litt mer lekker kroppslig fasong. Hovedplanen. Tja. Det ender sikkert opp som fyren i statene som har laget "bomberom" av to skolebusser under bakken. Har store planer om å bli enda større, kanskje bli utstilt i et Ripley's "Believe it or not!". Hovedplanen, er rimelig ekstragavant. Over bakken, et falskt mausoleum. Under der, et solid og ordentlig bomberom som kan overleve en atomkrig med aggregat og vannreservoar. Under der, en 70-talls lounge. Under der, et torturkammer for fiendene mine. Under der, fire etasjer med lager fylt med hermetikk og annenn næring med lang holdbarhetsdato. Under der, inngangen til gravkammeret, fylt med feller. Under der, et falskt gravkammer med falske skatter som eksploderer når man tar i dem og slipper ned store steiner som sperrer utgangen. Under der, det ekte gravkammeret, hvor jeg skal være gravlagt med mine kjæreste skatter. Og i begravelsen skal kun folk jeg misliker sterkt være invitert, og de skal forsvinne der inne, for aldri å bli sett av verden igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dette finner du faktisk helt oppi nord også. Idioti sprer seg dessverre veldig lett. Gogogo sunnmøre? Steikje fine gardine. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Dette finner du faktisk helt oppi nord også. Kosn datamaskin bruke du?/Kordan hotell jobbe du førr? Dialekt spiller stor rolle her vel? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er ikke dialekt, det er en språkfeil. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 På grunn av CP, eller er det en annen grunn til at man ikke burde si "sepe"? CP-greia slo meg ikke engang. Ordet sepe er bare så utrolig lite sjarmerende. Det er ikke dialekt, det er en språkfeil. THISTHISTHIS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Jeg har sluttet å si ifra om det på jobb. Jeg bare ser på dem. Et langt, anklagende blikk. Gjerne den typen hvor man ser så vidt over brillene. Eksempel: Endret 2. juli 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er ikke dialekt, det er en språkfeil. Nynorsk er en språkfeil. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Steikje fine gardine. Hehe, klassiker! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nynorsk er en språkfeil. Nei, nynorsk er et skriftspråk, på lik linje med bokmål. Hehe, klassiker! Alltid! Personlig så foretrekker jeg da. Egentlig en helt okei vits, men fortalt på ekte sunnmørsdialekt, som selvfølgelig hever vitsen til astronomiske høyder. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Nei, nynorsk er et skriftspråk, på lik linje med bokmål. Nei, språkfeil på lik linje med annen skriftlig dialektbrukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg