Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Da tar jeg heller de gamle skinnene.

På grunn av CP, eller er det en annen grunn til at man ikke burde si "sepe"?

Har ikke noe med CP å gjøre, det er bare fordi sepe er det styggeste ordet som finnes. Det heter såpe/såpa.

Lenke til kommentar

Du er en døende art, Sjur. Jeg håper du havner på museum ved din død.

Backup-planen er å oppbevares naken i et digert glassmonter fylt med formalin. Gjerne på en offentlig plass.

Hovedplanen er selvfølgelig å bygge et underjordisk mausoleum fylt med feller for eventuelle skattejegere og arkeologer.

Lenke til kommentar

Backup-planen din høres forferdelig kjip ut, med mindre du bestemmer deg for å få en litt mer lekker kroppslig fasong. :p

Hovedplanen. Tja. Det ender sikkert opp som fyren i statene som har laget "bomberom" av to skolebusser under bakken.

Lenke til kommentar

Heng heller med unge karer fra Oslo-området. Da får du mye bedre ordforråd, som "Hvem datamaskin bruker du?" eller "Hvordan hotell jobber du på?".

Dette finner du faktisk helt oppi nord også.

Hadde vært mye morsommere om dere sa "låk". Mye bedre ord enn det infantile "vondt". "jeg har vondt" høres kjipt ut. LÅKT derimot. Ah, da snakker vi ekte smerte.

Gogogo sunnmøre?

Endret av Extraterrestrial
Lenke til kommentar

Backup-planen din høres forferdelig kjip ut, med mindre du bestemmer deg for å få en litt mer lekker kroppslig fasong. :p

Hovedplanen. Tja. Det ender sikkert opp som fyren i statene som har laget "bomberom" av to skolebusser under bakken.

Har store planer om å bli enda større, kanskje bli utstilt i et Ripley's "Believe it or not!".

Hovedplanen, er rimelig ekstragavant.

Over bakken, et falskt mausoleum.

Under der, et solid og ordentlig bomberom som kan overleve en atomkrig med aggregat og vannreservoar.

Under der, en 70-talls lounge.

Under der, et torturkammer for fiendene mine.

Under der, fire etasjer med lager fylt med hermetikk og annenn næring med lang holdbarhetsdato.

Under der, inngangen til gravkammeret, fylt med feller.

Under der, et falskt gravkammer med falske skatter som eksploderer når man tar i dem og slipper ned store steiner som sperrer utgangen.

Under der, det ekte gravkammeret, hvor jeg skal være gravlagt med mine kjæreste skatter.

Og i begravelsen skal kun folk jeg misliker sterkt være invitert, og de skal forsvinne der inne, for aldri å bli sett av verden igjen. :)

Lenke til kommentar

På grunn av CP, eller er det en annen grunn til at man ikke burde si "sepe"?

CP-greia slo meg ikke engang. Ordet sepe er bare så utrolig lite sjarmerende.

Det er ikke dialekt, det er en språkfeil.

THISTHISTHIS.
Lenke til kommentar

Nynorsk er en språkfeil.

Nei, nynorsk er et skriftspråk, på lik linje med bokmål.

Hehe, klassiker!

Alltid!

Personlig så foretrekker jeg

da. Egentlig en helt okei vits, men fortalt på ekte sunnmørsdialekt, som selvfølgelig hever vitsen til astronomiske høyder.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...