Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg har ikke noe stygt å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Flott, og det forventet jeg ikke at du skulle ha heller. Nå, kan noen svare meg på hva greien er med unge kvinner som driver og legger ut vovede (vovete?) bilder av seg selv på blogger og Facebook? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Er det ingen som kan normale ord lenger? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror kanskje du strekker deg litt langt når du kaller det et normalt ord. Jeg måtte dobbelsjekke at jeg hadde rett (det hadde jeg). Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Henger meg med på forvirrelsen her.. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ordet hadde overraskende mange treff på google til at jeg ikke har hørt det brukt før. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror kanskje du strekker deg litt langt når du kaller det et normalt ord. Jeg måtte dobbelsjekke at jeg hadde rett (det hadde jeg). Jeg antar det bare er normalt for meg. Kanskje jeg burde slutte å henge med eldre overklassekvinner. Ingen forstår meg når jeg sier "sepe" heller. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Det er fordi sepe er et stygt ord ingen noensinne burde si høyt igjen. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Eneste jeg forbinder med "sepe" er den svenske versjonen av ordet som betyr noe helt annet men er flittig brukt av ungdommer der borte. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Kanskje jeg burde slutte å henge med eldre overklassekvinner. Heng heller med unge karer fra Oslo-området. Da får du mye bedre ordforråd, som "Hvem datamaskin bruker du?" eller "Hvordan hotell jobber du på?". Endret 2. juli 2013 av Slimda 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Det er fordi sepe er et stygt ord ingen noensinne burde si høyt igjen. This! Endret 2. juli 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvordan har du unngått det samtidig som du bor i Bergen? Sier bergensere "vovede"? Kanskje jeg jobber med for mange striler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor måtte du være så jævla kjapp? Fjerna det når jeg innså at dere ikke snakket om ordet sepe på forrige side også Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor måtte du være så jævla kjapp? Fortsatt tro på at du får tak i sjokoladen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jada, bare vent. Plutselig står jeg og graver i skapene dine. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Hadde vært mye morsommere om dere sa "låk". Mye bedre ord enn det infantile "vondt". "jeg har vondt" høres kjipt ut. LÅKT derimot. Ah, da snakker vi ekte smerte. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Heng heller med unge karer fra Oslo-området. Da får du mye bedre ordforråd, som "Hvem datamaskin bruker du?" eller "Hvordan hotell jobber du på?". Da tar jeg heller de gamle skinnene. Det er fordi sepe er et stygt ord ingen noensinne burde si høyt igjen. På grunn av CP, eller er det en annen grunn til at man ikke burde si "sepe"? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Lettere å si "du tar feil" til 20-åringer enn 90-åringer. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Men så har jeg heller ikke behov for å si dette til 90-åringer. Og de fleste er bare 70 - 80 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg