Slimda Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Fordi det er slik internett av og til fungerer. Du må besøke lenken, så fungerer det. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg har Strekmanifisert deg. Viss det er ett ord. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ved å ta kontakt med tegneren The ERD som tegner folk som muppets, enten gratis eller om du ønsker det i vannfarger eller stort nok til å ramme inn og henge på veggen, mot betaling. Dette var fra en tråd på Something Awful som han opprettet i fjor. Etter å ha lest hele tråden og sett hvordan tegnestilen hans utviklet seg, bestemte jeg meg for å spørre om han ikke kunne muppetifisere meg også. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 I dag reiser jeg til Bulgaaaaria! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 God morgen, Diskusjon. Eventuelt, god natt til de som har minst like "ødelagt" døgnrytme som meg. Sukk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 God morgen, Diskusjon. Eventuelt, god natt til de som har minst like "ødelagt" døgnrytme som meg. Sukk. God morgen, utenomjording. Du har ikke ødelagt døgnrytme, du er bare jet-lagget. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 God morgen, utenomjording. Du har ikke ødelagt døgnrytme, du er bare jet-lagget. Nåja nåja, det er vel også en unnskyldning man kan bruke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 God morgen, Diskusjon. Eventuelt, god natt til de som har minst like "ødelagt" døgnrytme som meg. Sukk. Jaså, du er tilbake? Kan ikke komme på å ha sett deg her på en stund … Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jaså, du er tilbake? Kan ikke komme på å ha sett deg her på en stund … Oj, du husker meg? Ble nesten litt imponert her. Jeg kommer og går, jeg vettæ. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 I am back. Back in the New york. (Sang) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Oj, du husker meg? Ble nesten litt imponert her. Jeg kommer og går, jeg vettæ. Klart jeg gjør. Umulig å glemme deg, vettu. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Klart jeg gjør. Umulig å glemme deg, vettu. Ha, ja da satser jeg på det er for det meste positive grunner til den uttalelsen! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Går vel mer på instinkt, tenker jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ha, ja da satser jeg på det er for det meste positive grunner til den uttalelsen! Ja, jeg vil anta det. Jeg husker vanligvis jenter som har vært innom. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Ny avatar. Yay. Laget i GIMP. Basert på en gammel spray jeg brukte i Team Fortress 2. Edit: Forandra litt på den, og la til flagget, men nå kan man nesten ikke se at det står "sevs" der. Fuck ^^ Endret 2. juli 2013 av sevs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Trist dag. Lillesøstra til en kompis døde i dag, etter å ha pådratt seg alvorlige hodeskader etter en bilulykke ved Storlien i helga. I tillegg døde Rolf Graf i dag. :/ Og typen til minstesøss dro til Afghanistan, så jeg har en stykk deppa lillesøster på besøk. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ja, jeg vil anta det. Jeg husker vanligvis jenter som har vært innom. Hyggelig! Jeg husker deg også da, er vel et par stk. her inne jeg husker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Ja, jeg er tydeligvis ikke den enkleste å glemme, noe jeg oftest får høre i negative sammenhenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg