Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Sner ikke (mer) i Orkdal heller, er bare kaldt og jævlig, ser ikke ut til at sneen forsvinner med det første ... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nå sitter jeg på Oslo S og 'laxer mens jeg venter på toget mitt. Det er kjedelig.Da har du jo dratt alt for tidlig til stasjonen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg orker ikke mekke snurring, men faen jeg er hungrig :/ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hva er egentlig snurring som dere prater sånn om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Pah, jeg har ikke stekeovn eller kokeplater engang. Snurring er "turproviant" på boks. Finner det på alle supermarkeder i hermetikkdelen. Det er veldig godt varmt på brødskiva med stekt egg oppå. Endret 20. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bare atte det er ikke så mye liv i denne tråden da! Det er litt synd egentlig.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Snødde litt i går i Molde, men ikke i dag. På lørdag skal jeg kjøpe skistøvler og gå meg en tur! (Har ski, bindinger og staver fra før, altså) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Rasch: Muligens fordi den harde kjernen/klikken her inne skremmer vekk de fleste nye som prøver seg. Vi så jo hvordan det gikk med Addan i starten. Folk plukket i filler postene hans og klagde på tegnsettingsfeil og alt han sa og gjorde var grunn til hets..ikke rart folk stikker da. Endret 20. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bytex slenger ut et poeng jeg er meget meget enig i . Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg har reagert flere ganger på hvordan ''nye'' folk her i DNFk blir behandlet, spesielt av en jente.. kommentarer som ''hvem er du egentlig'' osv. Men er vel ikke så mye annet å gjøre å ignorere det og skrive med de nye folkene da! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kan ikke snike seg inn på turfen til de jævla überkoole nerdene uten at du får static veit du. Snø gjør det på Lillehammer og. Pittelitt, men nok. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) hehhee ikkesant fisk1! Når de først har fått innpass en plass vil de gjerne beholde det også hehe men nå skal jeg ut i snøværet en times tid. Vi snakkes om.. ja en time forumvenner! Endret 20. mars 2008 av Rasch Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hehhee ikkesant fisk1! Når de først har fått innpass en plass vil de gjerne beholde det også hehe Det skal jeg love deg Rasch. Men jeg stiller meg bak poenget, enkelte her gjør det vanskelig for nye folk å få kommet seg inn, hvis de vil. dessverre er det altså drittsekker overalt. Stikker ut en tur jeg og. Sees seinere alle menn og kvinner, kanskje det er noe drama på g nesten gang jeg kikker innom... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nå vil jeg egentlig si at man ikke skal dømme de gode gamle faste helt nedenom og hjem. Det er faktisk ikke alle nye som blir fordømt og plaget. Jeg fikk være ganske i fred. o_O Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg husker ikke om jeg kom meg inn i SO5 eller ble mobba ut, men jeg var der i alle fall fra starten av med SO6 Jeg for min del er gira på mer kvinnelig aktivitet i RPP. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg ble e-voldtatt rett inn i varmen i #SO. x) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nå vil jeg egentlig si at man ikke skal dømme de gode gamle faste helt nedenom og hjem. Det er faktisk ikke alle nye som blir fordømt og plaget. Jeg fikk være ganske i fred. o_O Noen av oss blei direkte ignorert Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg likte #SO i starten, men jeg syns at boten til TSP drepte kanalen med penis-spam. Yay Maten holdt seg nede ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 So @ irc var noe av det beste jeg har vært borti. I starten altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg