Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Keeper-Smurf på høyt nivå.

Jeg var da ikke keeper, jeg var forsvar. :p

Klarer å sovne stort sett alltid, utenom i bil og på fly. Trangt og bråker j*vlig :p

Bil har jeg null problemer med, buss og tog er jævlige, men jeg klarer det, fly, null sjanse.

Alle andre steder, null problemer.

Lenke til kommentar

Kjøpt ny laptop, henter den i morgen etter jobb.

Gruer meg til å måtte gå over til W8 som er pre-installed, hørt det skal være en real hodepine å sette seg inn i det (selv fra W7).

Indeed. Min bror trengte hjelp der. Skjønte ingenting selv. Win7 all the way.
Lenke til kommentar

Viss du ikke skal bruke den gammle PCen så kan du bruke lisensen på den nye :)

Den gamle laptopen skal jeg forsøke selge (sammen med W7 lisensen).

W8 er rett og slett grusomt. Jeg, som deg, bestemte meg for å gi det en sjanse, men jeg innser at de som gjorde designavgjørelsene rett og slett må ha gått på sterke medisiner. Det er håpløst og ikke minst stygt.

Ser den. Likevel har jeg blitt oppmuntret på jobben til å gå over til W8 en stund nå.. Også av en som sleit noe voldsomt i begynnelsen slik som deg.

Leser dessuten en artikkel her på hardware.no om W8.1, som visstnok skal gi oss valgmulighet når det gjelder UI? Blir vel likt som i W7 da, om du velger det?

Endret av Deldy
Lenke til kommentar

W8 er rett og slett grusomt. Jeg, som deg, bestemte meg for å gi det en sjanse, men jeg innser at de som gjorde designavgjørelsene rett og slett må ha gått på sterke medisiner. Det er håpløst og ikke minst stygt.

Høres ut som da jeg skulle gi Vista en sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...