Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer ikke å se at det er feil "han måtte vokse opp og innse at"

Jeg skrev opprinnelig "vokse opp å innse at", men Mednaetha påpekte at å-en er feil, så jeg gikk tilbake og rettet det til og, som det skal være, siden det er to infinitiv som bindes sammen.

Hvor ble det av sommeren, egentlig?

Den var i mai.

I alle fall her i Trøndelag.

Lenke til kommentar

Bergen telles dobbelt i denne sammenheng siden det alltid regner her.

Bergen har sitt eige vêr, uavhengig av resten av Norge. Bergen er merkelig sånn.

Note to self: Alldri sovne i PC stolen igjen, det ender bare med en forferdelig nakke. :hm:

Har aldri skjønt korleis folk kan sovne framfor PC-en.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt korleis folk kan sovne framfor PC-en.

Alt for lett, jeg har aldri skjønt hvordan folk kan sovne på et fly. Jeg klarer det ikke om jeg har tatt sovepiller engang. ><

sevs: I tillegg får ikke Bergen plass på Hell. Hell er ikke direkte stort. Det er God's Expedition og litt rundt der omkring, men det er vel det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Greit nok at du vil flytte bergen til nordtrønderlag, tørrere klima der.

250px-Hell2.jpg

Men det ville jo ikke gjort Florø noe bedre?

Vil ikke si at grensa til Sør-Trøndelag er så veldig tørt at det gjør noe. Sør-Trøndelag er generelt ganske vått, men joda, når du kommer lenger nord i Nord-Trøndelag blir det desto tørrere.

Jaså, Fasit, du har ikke skifta signatur enda?

Lenke til kommentar

Vil ikke si at grensa til Sør-Trøndelag er så veldig tørt at det gjør noe. Sør-Trøndelag er generelt ganske vått, men joda, når du kommer lenger nord i Nord-Trøndelag blir det desto tørrere.

Har bodd 10 år i Bergen og 2 år i Stjørdal så kan bekrefte at det regner mye mindre på Hell enn i Bergen, Synes det virker enda våtere fra Hommelvik og sørover.

Lenke til kommentar

I Hommelvik er det nesten alltid fint vær.

Er det? De fleste gangene jeg har dratt gjennom Hommelvik har det vært grått eller regnet.

Fasit, ringrev og ringrev, det er flere andre her som er en større ringrev på det enn meg. Jeg har bare deltatt på 2 treff i Trondhjem, samt HW-fotballen i 08.

Lenke til kommentar

Alt for lett, jeg har aldri skjønt hvordan folk kan sovne på et fly. Jeg klarer det ikke om jeg har tatt sovepiller engang. ><

sevs: I tillegg får ikke Bergen plass på Hell. Hell er ikke direkte stort. Det er God's Expedition og litt rundt der omkring, men det er vel det.

Har aldri væry på et fly uten å sovne før.

Det burde vel bli plass dersom man stablet i høyden og ommøblerte litt.

Lenke til kommentar

Jo jo, kanskje, om vi tar i bruk Sandfærhus, Værnes og områdene rundt, og ikke tar med hele Bergen kommune …

Jeg klarer rett og slett ikke sove på fly. Noe som gjør 15 timer lange flyturer til et helvete. Hjelper ikke med superkomfortable seter på business class heller, skjønt det har noe med flyvertinnene som hele tiden kom bort til meg og rista i meg for å spørre meg om jeg ville ha mer champagne eller mat hver halvtime, og at det satt ei veldig nervøs og prateglad, gammel dame ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fasit, ringrev og ringrev, det er flere andre her som er en større ringrev på det enn meg. Jeg har bare deltatt på 2 treff i Trondhjem, samt HW-fotballen i 08.

Keeper-Smurf på høyt nivå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...