Sexylubb1 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Bergen telles ikke. Bergen telles dobbelt i denne sammenheng siden det alltid regner her. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Bergen telles dobbelt i denne sammenheng siden det alltid regner her. Nei, det telles i hvertfall ikke dobbelt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Klarer ikke å se at det er feil "han måtte vokse opp og innse at" Jeg skrev opprinnelig "vokse opp å innse at", men Mednaetha påpekte at å-en er feil, så jeg gikk tilbake og rettet det til og, som det skal være, siden det er to infinitiv som bindes sammen. Hvor ble det av sommeren, egentlig? Den var i mai. I alle fall her i Trøndelag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=3O1_3zBUKM8 En av de få sangene jeg liker som ikke er METAL!!1111 Protip: Skru på alle basserne du har. Endret 30. juni 2013 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Note to self: Alldri sovne i PC stolen igjen, det ender bare med en forferdelig nakke. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Bergen telles dobbelt i denne sammenheng siden det alltid regner her. Bergen har sitt eige vêr, uavhengig av resten av Norge. Bergen er merkelig sånn. Note to self: Alldri sovne i PC stolen igjen, det ender bare med en forferdelig nakke. Har aldri skjønt korleis folk kan sovne framfor PC-en. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har aldri skjønt korleis folk kan sovne framfor PC-en. vet ikke med andre men jeg satt og så på film Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Bergen har sitt eige vêr, uavhengig av resten av Norge. Bergen er merkelig sånn. Florø er Bergens lillebror. Vi har stort sett samme vær. Go to Hell, Bergen. Endret 30. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg tar i alle fall ikke ansvaret for å flytte Bergen til Hell. For mye slit. For lat. For dyrt, også. Florø er Bergens lillebror. Vi har stort sett samme vær. Go to hell, Bergen. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Florø er Bergens lillebror. Vi har stort sett samme vær. Go to hell, Bergen. Greit nok at du vil flytte bergen til nordtrønderlag, tørrere klima der. Men det ville jo ikke gjort Florø noe bedre? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har aldri skjønt korleis folk kan sovne framfor PC-en. Alt for lett, jeg har aldri skjønt hvordan folk kan sovne på et fly. Jeg klarer det ikke om jeg har tatt sovepiller engang. >< sevs: I tillegg får ikke Bergen plass på Hell. Hell er ikke direkte stort. Det er God's Expedition og litt rundt der omkring, men det er vel det. 1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Florø er Bergens lillebror. Vi har stort sett samme vær. Go to Hell, Bergen. Det er sol og opplett her nå! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Greit nok at du vil flytte bergen til nordtrønderlag, tørrere klima der. Men det ville jo ikke gjort Florø noe bedre? Vil ikke si at grensa til Sør-Trøndelag er så veldig tørt at det gjør noe. Sør-Trøndelag er generelt ganske vått, men joda, når du kommer lenger nord i Nord-Trøndelag blir det desto tørrere. Jaså, Fasit, du har ikke skifta signatur enda? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vil ikke si at grensa til Sør-Trøndelag er så veldig tørt at det gjør noe. Sør-Trøndelag er generelt ganske vått, men joda, når du kommer lenger nord i Nord-Trøndelag blir det desto tørrere. Har bodd 10 år i Bergen og 2 år i Stjørdal så kan bekrefte at det regner mye mindre på Hell enn i Bergen, Synes det virker enda våtere fra Hommelvik og sørover. Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 I Hommelvik er det nesten alltid fint vær. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vil ikke si at grensa til Sør-Trøndelag er så veldig tørt at det gjør noe. Sør-Trøndelag er generelt ganske vått, men joda, når du kommer lenger nord i Nord-Trøndelag blir det desto tørrere. Jaså, Fasit, du har ikke skifta signatur enda? Har oppdatert med forumtreff da! Du er vel en ring rev på sånn treff vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 I Hommelvik er det nesten alltid fint vær. Er det? De fleste gangene jeg har dratt gjennom Hommelvik har det vært grått eller regnet. Fasit, ringrev og ringrev, det er flere andre her som er en større ringrev på det enn meg. Jeg har bare deltatt på 2 treff i Trondhjem, samt HW-fotballen i 08. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Alt for lett, jeg har aldri skjønt hvordan folk kan sovne på et fly. Jeg klarer det ikke om jeg har tatt sovepiller engang. >< sevs: I tillegg får ikke Bergen plass på Hell. Hell er ikke direkte stort. Det er God's Expedition og litt rundt der omkring, men det er vel det. Har aldri væry på et fly uten å sovne før. Det burde vel bli plass dersom man stablet i høyden og ommøblerte litt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jo jo, kanskje, om vi tar i bruk Sandfærhus, Værnes og områdene rundt, og ikke tar med hele Bergen kommune … Jeg klarer rett og slett ikke sove på fly. Noe som gjør 15 timer lange flyturer til et helvete. Hjelper ikke med superkomfortable seter på business class heller, skjønt det har noe med flyvertinnene som hele tiden kom bort til meg og rista i meg for å spørre meg om jeg ville ha mer champagne eller mat hver halvtime, og at det satt ei veldig nervøs og prateglad, gammel dame ved siden av meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Fasit, ringrev og ringrev, det er flere andre her som er en større ringrev på det enn meg. Jeg har bare deltatt på 2 treff i Trondhjem, samt HW-fotballen i 08. Keeper-Smurf på høyt nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg