Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp en flaske Whisky, det kurerer nesten alt :)

Ingenting som er bedre mot forkjølelse enn å kjøpe alkohol.

Problemet er hvor man skal gjøre av det etterpå. Har det motsatt effekt å selge det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hvem hadde trodd at det skulle være så vanskelig å rekruttere gamle brukere til å komme tilbake til forumet?

Bare å få inn noen (skikkelige) jenter her så blir det ville tilstander igjen. :p
Lenke til kommentar

Bare å få inn noen (skikkelige) jenter her så blir det ville tilstander igjen. :p

Ja, men Idaer er vanskelige å overtale, og du, Hedvig, beccafe og nie er jo innom her rett som det er.

Mushi har ikke uttrykt noen interesse av å komme inn hit, da DNFK er langt fra SO, AnAnAs har jeg ingen kontakt med, Anette, Elise og Eline likeså, Hanne og Veronica har jeg ikke preika med på 9 år, CrazyKimmi=) og Seether har jeg heller ingen kontakt med, Aces kommer og går som hun selv vil, Demille svarte "meh" når jeg spurte for noen dager siden, så jeg er rimelig sikker på at hu ikke kommer tilbake. Det sammen kan vi si om -Redhead-, Hanna har jeg ikke sett noe til utenfor secret santa-trådene, Jason Something er som vedkommende hun utgir seg for å være, vanskelig å spore opp, Kibs ser jeg ikke for meg returnere til forumet i nærmeste fremtid, Nora fant jeg her om dagen, men hun uttrykte heller ingen interesse i å dukke opp i DNFK, Oda skulle jeg virkelig ønske var mer aktiv her, Mirann, Linn Christin og Zaroos likeså. Det hadde også vært kult om Skilpadde, Smårips eier og Tonio poppa opp, men også den sjansen ser jeg på som jævlig liten - preika med Tonio om å komme tilbake for et års tid siden, og interessen var heller laber kan man si,

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...