Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis Lycantrophe var fysiker ville han kritisert en naturfaglærer på barneskolen for ikke å ha sin egen 27 kilometer lange partikkelakselerator.

More or less.

Winamp er fortsatt ikke den beste musikkavspilleren, selv om Datasmurf ikke gidder lære seg noe annet.

Endret av Lycantrophe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, det er i samme setning, ispedt en hel del komma.

Syntaktisk sett er de ikke i samme setning selv om de tilhører samme helsetning.

Edit: Relevant fordi syntaks også tar for seg hva delsetninger har å si for fraser innenfor en helsetning og deres relevans til hverandre.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

More or less.

Winamp er fortsatt ikke den beste musikkavspilleren, selv om Datasmurf ikke gidder lære seg noe annet.

Jeg sa ikke at det var den beste musikkspilleren eod, jeg sa det var den beste musikkspilleren for mitt bruk, og at jeg ikke trengte eller noen sinne har trengt noen andre.

Lenke til kommentar

Jeg tror bare at du er nødt til å lære deg og lese bedre.

Se nå:

Og ang. WinAmp, som fortsatt er den beste musikkavspilleren. det er den nyeste versjonen. i classic mode. med det jeg trenger.

Legg merke til at du ikke har et eneste fordi eller noe annet ord som skal binde påstandene sammen. Med andre ord ser vi her på fire kommaseparerte påstander, der den ene er "WinAmp er fortsatt den beste musikkavspilleren".
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har vært i gjennom mye rart oppigjennom tidene, og veldig få ting går i min vei. Slik har det vært så lenge jeg kan huske og jeg har ingenting å se tilbake til. Ingen glede å se fram til heller.

Men nå i den siste måneden har jeg bygget opp et slags savn over noe jeg ikke har. Noe jeg ikke vet hva er, rett og slett. Det er som om jeg lengter etter noe. Vanskelig å forklare, men forstår noen noe av det?

Edit: Huff, nå framstiller jeg meg som en taper som henger på et forum for å kompensere. Jaja...

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...