Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Trodde aldri jeg kom til å plusse et british-innlegg... Ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Hvis Lycantrophe var fysiker ville han kritisert en naturfaglærer på barneskolen for ikke å ha sin egen 27 kilometer lange partikkelakselerator. More or less. Winamp er fortsatt ikke den beste musikkavspilleren, selv om Datasmurf ikke gidder lære seg noe annet. Endret 24. juni 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Nå sa han også at det var den beste musikkavspilleren for det han trengte, og ikke generelt. ... som fortsatt er den beste musikkavspilleren ... med det jeg trenger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det er to helt uavhengige utsagn. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg er sår baki kjeften av at de nye tennene kommer. Eksamenstida har gjort sitt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Det er to helt uavhengige utsagn. Nei, det er i samme setning, ispedt en hel del komma. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Nei, det er i samme setning, ispedt en hel del komma. Syntaktisk sett er de ikke i samme setning selv om de tilhører samme helsetning. Edit: Relevant fordi syntaks også tar for seg hva delsetninger har å si for fraser innenfor en helsetning og deres relevans til hverandre. Endret 24. juni 2013 av Eplefe Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Nei, det er i samme setning, ispedt en hel del komma. Oh god, er du seriøs? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 More or less. Winamp er fortsatt ikke den beste musikkavspilleren, selv om Datasmurf ikke gidder lære seg noe annet. Jeg sa ikke at det var den beste musikkspilleren eod, jeg sa det var den beste musikkspilleren for mitt bruk, og at jeg ikke trengte eller noen sinne har trengt noen andre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg sa ikke at det var den beste musikkspilleren eod, jeg sa det var den beste musikkspilleren for mitt bruk, og at jeg ikke trengte eller noen sinne har trengt noen andre. Det var ikke det du skrev. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jo, i og for seg. Det er ikke min feil at du ikke kan å lese. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Ikke engang med godviljem til kan man tolke det ut av hva du skrev. Endret 24. juni 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Er det trygt å komme ut igjen nå? Er dere ferdige med å være slemme mot hverandre? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Du vet aldri når LB bomber tråden med opplagtheter. Pass på hva du skriver! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Er det ikke da det faktisk blir underholdende å være her? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ostepølse med sprøløk? Bananrepublikk. Itunes slår dere begge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Ikke engang med godviljem til kan man tolke det ut av hva du skrev. Jeg tror bare at du er nødt til å lære deg og lese bedre. Ostepølse med sprøløk? Bananrepublikk. Itunes slår dere begge. Du og iTunes kan ta dere en bolle hver. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Er mett, men du kan ta deg en solskinnbolle. Du stråler slik. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg tror bare at du er nødt til å lære deg og lese bedre. Se nå: Og ang. WinAmp, som fortsatt er den beste musikkavspilleren. det er den nyeste versjonen. i classic mode. med det jeg trenger. Legg merke til at du ikke har et eneste fordi eller noe annet ord som skal binde påstandene sammen. Med andre ord ser vi her på fire kommaseparerte påstander, der den ene er "WinAmp er fortsatt den beste musikkavspilleren". 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jeg har vært i gjennom mye rart oppigjennom tidene, og veldig få ting går i min vei. Slik har det vært så lenge jeg kan huske og jeg har ingenting å se tilbake til. Ingen glede å se fram til heller. Men nå i den siste måneden har jeg bygget opp et slags savn over noe jeg ikke har. Noe jeg ikke vet hva er, rett og slett. Det er som om jeg lengter etter noe. Vanskelig å forklare, men forstår noen noe av det? Edit: Huff, nå framstiller jeg meg som en taper som henger på et forum for å kompensere. Jaja... Endret 24. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg