Shikaru Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 stakkars hu ene mora som mister dattera si da. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Gah. Hater å våkne med krampe i leggen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 stakkars hu ene mora som mister dattera si da. Tja, å gå opp i damp trenger ikke nødvendigvis være det samme som å dø. Å bli transportert til en annen dimensjon holder i massevis. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tja, å gå opp i damp trenger ikke nødvendigvis være det samme som å dø. Å bli transportert til en annen dimensjon holder i massevis. Way to miss the point. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Way to miss the point. Hva mener du jeg skulle ha svart? "Det er langt mer synd på alle mødrene i ditt tilfelle, miste sønnene sine slik må være fælt"? Det er langt hyggeligere å ikke gå den ruten, eller hva? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hva mener du jeg skulle ha svart? "Det er langt mer synd på alle mødrene i ditt tilfelle, miste sønnene sine slik må være fælt"? Det er langt hyggeligere å ikke gå den ruten, eller hva? Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det er litt hyggeligere. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Nei, det er ikke hyggeligere fordi han avstår fra å delta i en invitasjon til sosialisering bunnet i uskyldig spøking blant venner! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg vil skape en verden hvor alle eksdamer går opp i damp sekundet de vurderer å kontakte meg igjen. Enig om du utvider til alle ons og damer man har klint med på fylla etc. 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hva er den "Ekstra"-greia som er på noen brukere nå? Jeg har fulgt for lite med i det siste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det vil si at vi betaler 29 kr måneden for å slippe reklame og å få lese spesialsaker på hardware.no og de andre sidene. Samt endre bakgrunnsfarge på de sidene. Jeg har satt min til turkis. Føler det passer bedre. Jeg merker aldri reklamen, og jeg leser sjelden sakene - selv ikke de vanlige - så for min del er det bare en måte å støtte forumet med 29 kr i måneden. For øvrig smaker toast best når den er tilberedt i vaffeljern. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 For øvrig smaker toast best når den er tilberedt i vaffeljern. Synes de smaker best stekt med rikelig med smør i stekepanna Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Mja, jeg holder en knapp på ikke spesielt mye smør og tilberedt i vaffeljernet. Panna er selvfølgelig enklere å rengjøre, i alle fall så lenge det ikke er en jernpanne, med alt maset om varm olje og salt og hva faen. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Synes det er så latterlig deilig når halvparten av brødskivene har en luftig&sprø nesten karamelisert skorpe og osten på innsiden har fått tid til å smelte seg innover i brøded hvor den møter den karameliserte og luftige smør-fronten. Så latterlig deilig.... Toast lagd i vaffel/toastgjern blir for sammenskviste og krever for mye tygging for min smak Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Helt enig med Primer4 angående grilled cheese. Definitivt best i sandwich maker, men om man ikke har det er panne det beste alternativet. Dog, uten smør. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 på forrige sia her var det bare ment som en spøk vaffeltoast så godt ut, smurf 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er i Trondheim for helga. Første gang jeg er så langt nord! Har allerede sett masse kuer! Har til og med en elv utenfor huset. Stor stas. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg har aldri vært lenger nord enn Vinstra i Gubrandsdalen. Egentlig litt stusselig. Har lyst til å dra til Trondheim, men også enda lengere nord, til Bodø eller Tromsø. Har venner fra begge de byene. Endret 22. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Funfact: Jeg er født i Vinstra, men bodd rett utenfor Oslo siden jeg var 3 år. Anyways, noen som spiller Spice Girls på full guffe, tredje helga på rad. Jeg merker at jeg gleder meg til å flytte inn til byen til høsten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Er i Trondheim for helga. Første gang jeg er så langt nord! Har allerede sett masse kuer! Har til og med en elv utenfor huset. Stor stas. Jeg bodde to uker med en elv utenfor hotellet en gang på ferie. Skjønner ikke hvordan turister klarer å sove med det bråket utenfor vinduet. Jeg fikk det ikke. Endret 22. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg