Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 My god! Jeg tror ikke det finnes noen pølser i dette landet som er bedre enn de fra Solheim Kjøtt. Party in my mouth. Har du prøvd de fra Idsøe? Kjeften flommer over bare av å tenke på dem. Så irriterende at jeg ikke får tak i de her oppe … Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 My god! Jeg tror ikke det finnes noen pølser i dette landet som er bedre enn de fra Solheim Kjøtt. Party in my mouth. Bergen er dum. :----------( Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Nye Groovy-serien til Gilde er bra. Ikke Idsøe-kvalitet, selvsagt, men uendelige mye bedre enn Nordfjord, Solvige, Matmestern og alle de andre rimelige merkene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, de er ganske gode. Har også sansen for de BBQ chorizoene til Grillmesteren eller hva han grillfyren til Rema kaller seg. Jævlig mektige, og hvis du ikke passer på, har du plutselig en kullklump på grillen der chorizoen lå. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvor lenge etter best før-datoen er bacon spisbart? Har noen pakker som gikk ut i Mars en gang, og jeg har skikkelig lyst på bacon akkurat nå. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Vurder lukt og smak du. og farge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) «Geir» er i form. Dette er bare begynnelsen Ja, hvor mange spøker kan man dra på navnet mitt i dag, mon tro? «Geir» feier inn over Sør-Norge. Selvfølgelig. Endret 21. juni 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 «Geir» er i form. Dette er bare begynnelsen Ja, hvor mange spøker kan man dra på navnet mitt i dag, mon tro? «Geir» feier inn over Sør-Norge. Selvfølgelig. Du vil vel tydeligvis det siden du poster det selv. Snakk om oppmerksomhetshoring. 5 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 «Geir» er i form. Dette er bare begynnelsen Ja, hvor mange spøker kan man dra på navnet mitt i dag, mon tro? «Geir» feier inn over Sør-Norge. Selvfølgelig. Regner med at du tar regningen om du slår ned her i huset, eller på meg, for den saks skyld. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Snakk om oppmerksomhetshoring. Beklager, jeg skal unngå å more meg med nyheter fremover. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg fikk best karakter på den eksamen jeg var minst fornøyd med. Sensorer må være rare mennesker. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Beklager, jeg skal unngå å more meg med nyheter fremover. unnskyld har du feiet over noen sørlendinger ennå? ;) ;) ;) Endret 21. juni 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Varsler opp mot 90 millimeter i kveld: - «Geir» er i form. Ja... Det var jo ikke akkurat imponerende. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har hørt de vitsene der så mange ganger i dag, og jeg heter ikke engang Geir. Men både på jobb og privat kjenner vi mange som heter Geir, og det har blitt mange telefonsamtaler i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Apropromp Whinerz, jeg møtte tilfeldigvis SkyMarshall i samme guild som meg i WoW for noen måneder tilbake.. Fyren husket meg og greier. litt seint svar, men kult ^^ litt av en kar han hafskjold Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, hvor mange spøker kan man dra på navnet mitt i dag, mon tro? "Geir lider av Islamofobi og innrømmer gladelig at han ofte onanerer til debattinnleggene av Ann Coulter!" Jøss! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 http://www.tv2.no/nyheter/snop/gary-er-verdens-stoerste-gnager-adoptert-som-kjaeledyr-4075012.html Flodsvin = biff tartar , piraja-style Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Endelig fått meg boplass i Bartebyen. Så var det å finne seg deltidsjobb dernede. I Iran er alle byer bartebyer Iron Sheik : "Iran namber one , fakk de Brian Blair........he's a no good matherfakker , piece of shit !" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg vil skape en verden hvor alle eksdamer går opp i damp sekundet de vurderer å kontakte meg igjen. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg