Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Drikk alkohol. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) ^er faktisk det beste. Repareringspils. Noen her inne som vet om de 2 åra man er utplassert i bedrift som lærling går under utdanning eller arbeidserfaring på en CV? Endret 21. juni 2013 av Lovegame Lenke til kommentar
''' Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Inni helvette jeg har hangover, hva er deres beste tips? Drikke vann og spise? Sove? Skal på vglista så må bli bedre innen det:) Lær av bulimikerne. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hva skal jeg gjøre i dag? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hva skal jeg gjøre i dag? Gratulere meg med dagen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Gratulere meg med dagen. Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Gratulere meg med dagen. Til lykke med dagen, Kammizez. Ikke feir med måte, og definitivt, færra nålles! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Inni helvette jeg har hangover, hva er deres beste tips? Drikke vann og spise? Sove? Skal på vglista så må bli bedre innen det:) Finnes det faktisk folk som fortsatt drar på VG-lista? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Takker. Jeg forventer store pakker i posten fra samtlige forummedlemmer, i løpet av de neste dagene. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Finnes det faktisk folk som fortsatt drar på VG-lista? Dette kommer nok som et sjokk på deg, Dysfunctional, men det finnes mennesker som er yngre enn deg og ikke har opplevd at det de synes er kult plutselig er dritt når man er blitt eldre. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Finnes det faktisk folk som fortsatt drar på VG-lista? Tydeligvis, du ser jo alle fjortisene og wannabe-fjortisene som står der foran scenen. Venter hele dagen osv. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Finnes det faktisk folk som fortsatt drar på VG-lista? De forventer jo å få minst 50 000 på konserten, til tross for, flomvarsel, ekstreme nedbørsmengder, lyn&torden og 26 grader som gjør at det blir klamt og jævlig. Så det er nok noen som drar:) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tydeligvis, du ser jo alle fjortisene og wannabe-fjortisene som står der foran scenen. Venter hele dagen osv. Synes jeg så deg der i fjor jeg, Smurfen. Skilte seg veldig ut, så det var ikke vanskelig å legge merke til deg i framste rekke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 My god! Jeg tror ikke det finnes noen pølser i dette landet som er bedre enn de fra Solheim Kjøtt. Party in my mouth. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Synes jeg så deg der i fjor jeg, Smurfen. Skilte seg veldig ut, så det var ikke vanskelig å legge merke til deg i framste rekke. Ja, jeg tror nok du så feil der, gitt, laksen. Jeg har aldri vært på VG-lista, noen steder. Selv ikke da det var musikk som appelerte til meg. Hovedsakelig fordi når det er i Stavanger er jeg her, og når det er i Trondhjem er jeg i Stavanger. Sånn har jeg også klart å unngå hver eneste We Love The 90s. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 My god! Jeg tror ikke det finnes noen pølser i dette landet som er bedre enn de fra Solheim Kjøtt. Party in my mouth. Solheims pølse? Høres lite fristende ut. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 My god! Jeg tror ikke det finnes noen pølser i dette landet som er bedre enn de fra Solheim Kjøtt. Party in my mouth. De er meget gode. Jobben min har grilldag på sensommeren som blir arrangert av Solheim. Det er stas. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Et de bedre enn Nordfjord? Nordfjord lager både de beste hamburgerene og pølsene jeg har smakt. Av de man får kjøpt i matbutikken, that is. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, mye bedre enn Nordfjord (om det er Rema-produsenten du tenker på). Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Som å sammenligne Opel og Ferrari. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg