Slimda Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tydeligvis ingen. Trodde det var en standard strippeklubbregel. Han er ikke akkurat i Oslo heller da. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Holder med pikk og lommebok. Ikke så mye som du svetter. Du burde ha med skift. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Tydeligvis ingen. Trodde det var en standard strippeklubbregel. Det er ikke egentlig en strippeklubb, de bare kaller det det. Ikke så mye som du svetter. Du burde ha med skift. "Ha med pikk og lommebok" betyr at jeg har lommeboka i ene neven og pikken i andre og ingenting mer. Doh. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 "Ha med pikk og lommebok" betyr at jeg har lommeboka i ene neven og pikken i andre og ingenting mer. Doh. Syntes fortsatt du burde ta med deg skift. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Syntes fortsatt du burde ta med deg skift. Om eg ikkje har på meg noe så har eg jo med meg uendelige skift. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Om eg ikkje har på meg noe så har eg jo med meg uendelige skift. .. ok Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Det er ikke egentlig en strippeklubb, de bare kaller det det. "Ha med pikk og lommebok" betyr at jeg har lommeboka i ene neven og pikken i andre og ingenting mer. Doh. Hmm, noen steder ser ut som strippeklubb. Men, sitter du der noen minutter så er det plutselig noen som skal masere skuldra dine. Nesten så det bare er å peke og si, DU. Så har du følge for kvelden. Er forskjellige typer barer. Er en borti her der de har boksering inne på utestedet. Midget boxing og innoljede damer som driver med wrestling. Haha, jeg var dommer for en boksekamp mellom to dverger en gang. Huff, center of attention. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Haha, jeg var dommer for en boksekamp mellom to dverger en gang. Huff, center of attention. WHAT THE FUCK 6 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Da er spørsmålet. Hvem vinner av deg, meg og kompisen min. Du var dommer i en boksekamp mellom to dverger, jeg fikk lapdance av en dverg på en strippeklubb i Praha, og kompisen min pulte en dverg på en festival for noen år siden, mens typen hennes satt utenfor og røkte hasj og lo med oss andre. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 (endret) Gyr0. Uten tvil. * Ikke glem Petter som prøvde å "stjele" en dverg da. Endret 18. juni 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Da er spørsmålet. Hvem vinner av deg, meg og kompisen min. Du var dommer i en boksekamp mellom to dverger, jeg fikk lapdance av en dverg på en strippeklubb i Praha, og kompisen min pulte en dverg på en festival for noen år siden, mens typen hennes satt utenfor og røkte hasj og lo med oss andre. Pulte en dverg? Q_Q Haha, huff. Noen må jo gjøra det også Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hun var ikke direkte pen å se på nei, til og med stripperen min var penere. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Hun var ikke direkte pen å se på nei, til og med stripperen min var penere. Var det derfor typen lo? 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Dette kan jo nesten måles med mine verste historier... Eller, det er vel kanskje til og med hakket verre Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Var det derfor typen lo? Jeg aner ikke. Det var vel en kombinasjon av at dama hans så ut som et fugleskremsel og all hasjen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Utdyp! Ok, bøy deg over! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. juni 2013 Del Skrevet 18. juni 2013 Ok wtf er det som skjer her inne i dag? o_o Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2013 Del Skrevet 19. juni 2013 "Cloud Atlas" var en jævlig bra film. For en gangs skyld stemte forhåpningene mine. Dog, det vil ikke gjøre at jeg begynner å bli mer optimistisk eller ha et positivt livssyn av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg