Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg brukar mine psykiske evnar og ser at cHilifinger skal dra rundt kl 09:00 i dag. Am I right? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 9 er for tidlig Underbukser. En liten over(under)drivelse fra meg. Vi drar nok ikke før mellom 10 og 11 et sted. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det var det eg meinte. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Eg brukar mine psykiske evnar og ser at cHilifinger skal dra rundt kl 09:00 i dag. Am I right? 10-11 tia tror jeg xD Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg bruker min psykiske tankekraft. Og finner ut at jeg får besøk i dag oO Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kult, jeg tenker så hjernen sprekker og tror det blir din bestemor! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg får inn noen svake signaler. Mrbjoern får besøk av.... en jente. Nei, vent.. to jenter. Begge har korte navn. 4 bokstaver. Jeg får inn sterkere signaler.... EMMA OG MONA! Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg får inn noen svake signaler. Mrbjoern får besøk av.... en jente. Nei, vent.. to jenter. Begge har korte navn. 4 bokstaver. Jeg får inn sterkere signaler.... EMMA OG MONA! lol Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Kult, jeg tenker så hjernen sprekker og tror det blir din bestemor! Du... har fremdeles litt å gå på, ser jeg -__-' Jeg får inn noen svake signaler. Mrbjoern får besøk av.... en jente. Nei, vent.. to jenter. Begge har korte navn. 4 bokstaver. Jeg får inn sterkere signaler.... EMMA OG MONA! How.... vell... ja. *teste ut ferdighetene til* Hvedm av de kommer først? Hvem av de er eldst? Og hva er fargen på håret deres? =D Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Meh.. xD En tier til den som klarer å gjette internetthastigheten min, atm. Knewt teller ikke, siden han vet det allerede oO Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Emma kommer først. Mona er eldst. Emma er blond og Mona har mørkt hår. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Kult, jeg tenker så hjernen sprekker og tror det blir din bestemor! Du... har fremdeles litt å gå på, ser jeg -__-' Jeg får inn noen svake signaler. Mrbjoern får besøk av.... en jente. Nei, vent.. to jenter. Begge har korte navn. 4 bokstaver. Jeg får inn sterkere signaler.... EMMA OG MONA! How.... vell... ja. *teste ut ferdighetene til* Hvedm av de kommer først? Hvem av de er eldst? Og hva er fargen på håret deres? =D Det som er bra er at hun kommer med en kjempe god sjokolade kake, og litt penger til den neste festen Endret 20. mars 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Så Emma er liksom minst erfaren ... Fordi ho kjem først liksom. Eg er for trøtt. cHilifinger: Er ikkje du i familie med Vintermåne også skrivar du «kjempe god» og «sjokolade kake». Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Meh.. xD En tier til den som klarer å gjette internetthastigheten min, atm. Knewt teller ikke, siden han vet det allerede oO 9600 kbps Så Emma er liksom minst erfaren ... Fordi ho kjem først liksom. Eg er for trøtt. cHilifinger: Er ikkje du i familie med Vintermåne også skrivar du «kjempe god» og «sjokolade kake». Jeg retta han tusen ganger i går da han sa "når" til alt han fortalte om. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Så Emma er liksom minst erfaren ... Fordi ho kjem først liksom. Eg er for trøtt. cHilifinger: Er ikkje du i familie med Vintermåne også skrivar du «kjempe god» og «sjokolade kake». Jeg har jo 3er i norsk, og vintermåne er "bare" stebroren min og jeg oreker ikke å lete etter leifer Jihuua, nå skal vi dra, kl ble 1 time senere en du trodde underpants hadebra Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hade alle sammen. Jeg og cHilfiger drar Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det var ikkje langt ifrå i kvart fall. Ha det godt. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hadebr, vi snakkes om et par dager Det var ikkje langt ifrå i kvart fall. Ha det godt. Nei, det var godt gjetta , hadebra Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Internetten min er så sinnsykt tard i dag >< Tok bare 8 min å refreshe diskuson.no, og jeg har en ned hastighet på litt under 300B/s >< Hurra for torrentz som tarder nettet =/ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Det er bare fordi torrentsa vil herme etter deg - de vil og være tard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg