Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke at media holder på sånn. Alt det gjør er å støtte opp under fordommene nordmenn har mot det rumenske folk. De som driver det der er ikke rumenere. De er født og oppvokst der, men de er en helt annen rase av mennesker og de hører ikke til i Romania i det hele tatt. De fleste ekte , skikkelige rumenere kan ikke fordra dem. De er sigøynere og er et helt annet folkeslag enn rumenere. De har blitt brakt dit for lenge, lenge siden som slaver og siden har de spredd seg som pesten. Samboeren min er fra Romania, og han, som mange andre, TÅLER ikke trynet på de krekene der.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Eksamen om 55 minutter. Ønsk meg lykke til.

Lykke til, Lars.

Wow. Ikke bare eksisterer Datasmurf, men det finnes også en kvinnelig utgave av han.

Wow, hvor har du sett det?

Av og til føler jeg meg som den eneste nordmannen som liker romani og rom bedre enn rumenere.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Og det er ikke bare romani og rom-folk som kommer til Norge for å tigge og stjele. Ekte rumenere gjør det også. Akkurat som svensker, spanjoler, tyrkere, mexikanere osv. osv. Alle slags folk fra alle slags land kommer hit for å tigge og stjele og sette unger på døtrene våre. Skjønt, de verste er nok svenskene. De er de verste østeuropeerne.

Komme hit, til landet VÅRT, og ta jobbene vi ikke vil ha og som folka fra Baltikum og Polen sikler på. Fy for skam!

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at media holder på sånn. Alt det gjør er å støtte opp under fordommene nordmenn har mot det rumenske folk. De som driver det der er ikke rumenere. De er født og oppvokst der, men de er en helt annen rase av mennesker og de hører ikke til i Romania i det hele tatt. De fleste ekte , skikkelige rumenere kan ikke fordra dem. De er sigøynere og er et helt annet folkeslag enn rumenere. De har blitt brakt dit for lenge, lenge siden som slaver og siden har de spredd seg som pesten. Samboeren min er fra Romania, og han, som mange andre, TÅLER ikke trynet på de krekene der.

Wow holy shit dette er noe av det verste og mest motbydelige jeg har lest på diskusjon på årevis. Så her er et viktig spørsmål: Har du hentet tankene dine om folkeslag og raser direkte fra Mein Kampf eller fra Breiviks manifest?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...