Lycantrophe Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Wow. Ikke bare eksisterer Datasmurf, men det finnes også en kvinnelig utgave av han. Endret 17. juni 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Eksamen om 55 minutter. Ønsk meg lykke til. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 damn, klarer ikke høre archer når jeg tygger Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) http://www.vg.no/nyh...?artid=10111063 Edit: Jo lykke til Lars ! Endret 17. juni 2013 av Gyr0 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Jeg liker ikke at media holder på sånn. Alt det gjør er å støtte opp under fordommene nordmenn har mot det rumenske folk. De som driver det der er ikke rumenere. De er født og oppvokst der, men de er en helt annen rase av mennesker og de hører ikke til i Romania i det hele tatt. De fleste ekte , skikkelige rumenere kan ikke fordra dem. De er sigøynere og er et helt annet folkeslag enn rumenere. De har blitt brakt dit for lenge, lenge siden som slaver og siden har de spredd seg som pesten. Samboeren min er fra Romania, og han, som mange andre, TÅLER ikke trynet på de krekene der. Endret 17. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Eksamen om 55 minutter. Ønsk meg lykke til. Lykke til, Lars. Wow. Ikke bare eksisterer Datasmurf, men det finnes også en kvinnelig utgave av han. Wow, hvor har du sett det? Av og til føler jeg meg som den eneste nordmannen som liker romani og rom bedre enn rumenere. Endret 17. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 men de er en helt annen rase av mennesker Meg bekjent er ikke forskjellene innad i menneskegruppene store nok til å bli godkjent som "raser". De fleste ekte , skikkelige rumenere No true Scotsman Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 (endret) Og det er ikke bare romani og rom-folk som kommer til Norge for å tigge og stjele. Ekte rumenere gjør det også. Akkurat som svensker, spanjoler, tyrkere, mexikanere osv. osv. Alle slags folk fra alle slags land kommer hit for å tigge og stjele og sette unger på døtrene våre. Skjønt, de verste er nok svenskene. De er de verste østeuropeerne. Komme hit, til landet VÅRT, og ta jobbene vi ikke vil ha og som folka fra Baltikum og Polen sikler på. Fy for skam! Endret 17. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Du er tullete argument, Geir. Tror du forresten at du om 5 år er like støtende mot små barn, eller har du vokst det fra deg / fått deg et liv? Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Det jeg hadde prøvd og få med meg er Metallica, QOTSA, Volbeat, Airbourne, Hatebreed, Kreator, Kvelertak, Kendrick Lamar, Henry Rollins - Spoken word, Suicidal Tendencies, Turboneger, Azealia Banks, FLATBUSH ZOMBIES , Joey Badass, Maskinen, og kanskje karpe. Og Killer Mike! Henry Rollins. <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Tror du forresten at du om 5 år er like støtende mot små barn, eller har du vokst det fra deg / fått deg et liv? Om ønskelig, skulle jeg vært mer støtende mot barn. Men de slipper meg ikke inn i barnehagene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Typisk. Du får dra til Sverige eller et sted folk ikke kjenner ryktet ditt og håpe på flaks. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Får se. Er så stressende å unngå grensevaktene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg liker ikke at media holder på sånn. Alt det gjør er å støtte opp under fordommene nordmenn har mot det rumenske folk. De som driver det der er ikke rumenere. De er født og oppvokst der, men de er en helt annen rase av mennesker og de hører ikke til i Romania i det hele tatt. De fleste ekte , skikkelige rumenere kan ikke fordra dem. De er sigøynere og er et helt annet folkeslag enn rumenere. De har blitt brakt dit for lenge, lenge siden som slaver og siden har de spredd seg som pesten. Samboeren min er fra Romania, og han, som mange andre, TÅLER ikke trynet på de krekene der. Wow holy shit dette er noe av det verste og mest motbydelige jeg har lest på diskusjon på årevis. Så her er et viktig spørsmål: Har du hentet tankene dine om folkeslag og raser direkte fra Mein Kampf eller fra Breiviks manifest? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 5 på samgunnsfag muntlig. Tror jeg hadde hatt 6-eren innen rekkevidde om jeg ikke var så nervøs. Mistet tråden et par ganger og glemte å nevne noen småting. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Jeg er i Sunne, Sverige å jobber. Verdens navle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg