Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 men av og til så er det bra og ikke tegnsette alt mulig bare for lolsene liksom om du forstår hva jeg mener folkens smilefjes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du nærmer deg ignore-lista i rasende fart, Primer4. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Siste skoledag i morra så er det på vei til Iron Maiden konsert! *_* <33 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ja, faen. Det er jo nettopp blitt mandag. Bah, jeg håpte at det var blitt søndag, og at jeg hadde en dag til med fri. Kan i det minste kose meg med Weezer i morra. Og så skal jeg se igjen "Emesis". Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ser farlig ut som om de eneste konsertene jeg får med meg i sommer blir Oslo Ess og Turboneger, siden det ser mørkt ut for Norway Rock i år. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 siden det ser mørkt ut for Norway Rock i år. Jas.... Reiser til Hamburg på konsert! Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Skulle nesten ha dratt på Roskilde men jeg har egentlig ikke råd og ingen å dra med. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ta med ei av de jentene som sikler etter kroppen din. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Kjenner egentlig endel som skal men mtp økonomien min hadde det betydd at med festivalpass og reise fram og tilbake hadde jeg hatt roughly 500 til mat og øl iløpet av de fire dagene Og kjenner jeg meg selv godt nok hadde jeg brukt opp hele budsjettee på den første dagen og endt opp med å pante flasker resten av dagene Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Få ei av jentene som sikler etter kroppen din til å betale øla dine. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Få ei av jentene som sikler etter kroppen din til å betale øla dine. De jentene som ser på det å spandere drinker på han de er interessert i som en legitim måte og få oppmerksomhet på er jo somregel max 7/10, senker jo ikke standardene mine en tredjedel bare for noen gratis øl heller da. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 De jentene som ser på det å spandere drinker på han de er interessert i som en legitim måte og få oppmerksomhet på er jo somregel max 7/10, senker jo ikke standardene mine en tredjedel bare for noen gratis øl heller da. Hallo? Gratis øl? Drikk ho pen. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Skuffende engasjement Primer. De eneste jentene det ikke er verdt å nedlegge for gratis alkohol, og er de med kjipe, overførbare sykdommer. Du kan jo tenke på det som veldedighet også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Uansett, det som skjer på Roskilde stays at Roskilde. Alle er sveiseblinde uansett. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 På ene siden er det ganske fristende, men på den andre siden er det fort nesten en ukes trening ødelagt samt. soving i bil og 5 000,- tapt. Venter heller til neste år når jeg har råd til å bo på 4+ stjerners hotell med treningsmuligheter samt. drikke meg full på grey goose&smådyr cognac istedefor billigvodka&tuborg&soveibil&panteflasker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 jeg skal på roskilde for å se summer heart http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=254121 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 jeg skal på roskilde for å se summer heart Jeg skal legge meg nå for ikke å være død i morra (DIgg blir sikkert chill det) Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Det jeg hadde prøvd og få med meg er Metallica, QOTSA, Volbeat, Airbourne, Hatebreed, Kreator, Kvelertak, Kendrick Lamar, Henry Rollins - Spoken word, Suicidal Tendencies, Turboneger, Azealia Banks, FLATBUSH ZOMBIES , Joey Badass, Maskinen, og kanskje karpe. Og Killer Mike! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Joey Badass blir jævlig gøyalt Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 [...]Jeanette Aww, du er så ven. I natt sov jeg godt for første gang på lenge. Tror det var fordi pus sov på meg. Er så beroligende å høre på den malende, varme hårballen. Jeg våknet til og med noen ganger uten problemer med å sovne igjen. Sjeldent! Haha... våknet en eller annen gang i natt og hørte en fugl som kvitret utenfor vinduet og jeg trodde det var vekkerklokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg