Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Noen som har en link til SO5? Finner nada når jeg søker, både på "SO5", "SO#5", "SO 5", "SO #5", "Siste ordet 5" eller "Siste ordet #5", og når jeg prøver å gå gjennom mine egne poster, vises bare 1000, og det lengste jeg har klart å komme tilbake, er 2010. Går jeg i sosialt og blar meg tilbake til siste side, hopper det plutselig fra 2004 til 2007. Leter også etter RPP1, men SO5 er viktigst. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ut av det blå, noen i oslo som har en E3 Flasher for PS3 (nor) tilgjengelig i Oslo? PM i så fall Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Knewt Nå håper vi jo virkelig at tråden holder lengre enn en uke Gjerne mer enn ett år og, forsåvidt ^^ Du håpte rett, søten, men hvor har du tatt veien? Nesten ingen av de som posta i starten er her lenger … e: Jeg fant, jeg fant! Bonus, posten jeg lette etter. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Sjur? Hvem av de nåværende håper du å se her om 5 år? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 edit: Keldon: hehe ja sånn gåre. savner whinerz tia litt da Apropromp Whinerz, jeg møtte tilfeldigvis SkyMarshall i samme guild som meg i WoW for noen måneder tilbake.. Fyren husket meg og greier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Apropromp Whinerz, jeg møtte tilfeldigvis SkyMarshall i samme guild som meg i WoW for noen måneder tilbake.. Fyren husket meg og greier. Nice! Jeg savner Whinerz. Og SkyMarshall & co. Dedikerte vel en Vær-Sjur til musikken hans også, om jeg ikke husker feil. Sjur? Hvem av de nåværende håper du å se her om 5 år? Ingen, jeg håper alle har fått seg et liv. Ellers av de nåværende og aktive den siste tiden, Vetle, Ida, Jonas, Jonas, Ole C, hansegutt, Larsemann, Kevin, Becca, Lena, Olav, Hege, Ann-Mari, Jeanette, Geir, Gislebassen, Unni, Mikkel, Hedvig, og at gjengen fra SO4 til SO6 returnerer. Spesielt fargoth, Astrid, Pelle, Patrik, Petter, Joachim, Thea, Ida, Ida, Marius, Julie, Lars og Jonas. Sikkert noen til jeg har glemt, men det får så være. Dere vet jeg savner dere. e: Kom på noen til. Mirna, Erlend, Yoshi, Halvor, Ø.B., Øyvind Dahle, Hanne, Veronica, Stefan, Glint, Cun, Bytex, Daniel, Ole Marius, Karoline, Nora, Espen, Kenny, Knut, Stine, Stian, Eirik, Odin, Bjørn Olav, Bjørn, Jørgen, Fredrik, Tommy, Mathias, Adrian, Henrik … e2: Må vel ta med Guttorm og Lars også, må ha noen motpoler. Endret 16. juni 2013 av Datasmurf 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Nå er jeg ganske fersk her, så jeg vet ikke hvem de fleste du nevner er Nå er det ikke slik at folk her ikke har et liv fordi de poster her. Men det betyr ikke at de har det heller. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Its all good, vi er glad i alle her. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Ooh, og Eirik, Odin, Bjørn Olav, Bjørn og Jørgen. Denne posten kan komme til å oppdateres utover kvelden. Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Nice! Jeg savner Whinerz. Og SkyMarshall & co. Dedikerte vel en Vær-Sjur til musikken hans også, om jeg ikke husker feil. Ingen, jeg håper alle har fått seg et liv. Ellers av de nåværende og aktive den siste tiden, Vetle, Ida, Jonas, Jonas, Ole C, hansegutt, Larsemann, Kevin, Becca, Lena, Olav, Hege, Ann-Mari, Jeanette, Geir, Gislebassen, Unni, Mikkel, Hedvig, og at gjengen fra SO4 til SO6 returnerer. Spesielt fargoth, Astrid, Pelle, Patrik, Petter, Joachim, Thea, Ida, Ida, Marius, Julie, Lars og Jonas. Sikkert noen til jeg har glemt, men det får så være. Dere vet jeg savner dere. e: Kom på noen til. Mirna, Erlend, Yoshi, Halvor, Ø.B., Øyvind Dahle, Hanne, Veronica, Stefan, Glint, Cun, Bytex, Daniel, Ole Marius, Karoline, Nora, Espen, Kenny, Knut … meg da Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er vi glad i lakselakseslasken med smak av banan? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Det er herlig å mimre. Jeg har jo så mye lagret på forskjellige disker off- og online fra glansdagene, og nå som jeg fant de gamle SO-ene, blir det bare bedre og bedre. Finner jeg RPP1, blir det jackpot! Da skal jeg sette på stemmeopptakene fra stemme-tråden. Og se om jeg ikke finner igjen hyllesten til AnAnAs. meg da Jeg aner ikke hvem du er. 2 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er vi glad i lakselakseslasken med smak av banan? Nei. 4 Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg aner ikke hvem du er. Du har fulgt meg på Twitter i godt over et halvt år nå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Og Tommy - med den fantatiske El Caco-avataren. Og Fredrik. Endret 16. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Det var synd. Tenker å hoppe ut av vinduet i 3. Etasje i stedet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du har fulgt meg på Twitter i godt over et halvt år nå. Det har ikke så mye å si. Jeg følger _veldig_ mange på Twitter uten å ane hvem de er. Eller sette meg inn i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg