Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 I går så jeg Streisand igjen i Berlin , satt på 13. rad....helt utrolig , hun var i fyr og flamme......ikke noe daukjøtt (I Blyn i fjor var det litt for mye av "gjesterollene" dvs andre som sang) De var knallhard mht filming så fikk ikke filmet slik jeg gjorde i Brooklyn Måtte bla opp hele 550 euro for billetten men summar sumarum så var det verdt det for hun leverte & det er 6 år siden siste euro-turne (hun er kjent for å ha svindyre billetter.......likefullt var det stappfullt , fullt hus mao) Turneen avsluttes i Tel Aviv , 5 konserter totalt i hele turneen. (Så kan man forestille seg hvordan det må ha vært å sitte på 13. rad mht Elvis , spes når han var på sitt beste........slutten 50s , '68 , '70 , '72-73 spes......hadde ikke sagt nei til '75 heller , he he) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Lurer på om jeg skal dra meg ut av senga? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Sitter og ser på et program om illusjonister. Jeg lurer seriøst på hvordan de utfører triksene sine. Den delen der de roper opp en fra publikum er jo alltid litt tvilsom, men når de står alene på scenen kan jeg ikke forstå hva som er hemmeligheten bak. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Er plenty av sånne avsløringsvideoer om hvordan de gjør forskjellige triksene Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 da runna jeg 24 år og greier Grats! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Gikk fra Nøstet til NHH og tilbake igjen i går. Gåsj deng jeg er sliten. Jeg kjøpte en winnerpølse fra Statoil til 10 kroner. Det koster visst 11 kroner dersom man skal spise der. Hvordan man spise på en statoil det er jo ikke noen stoler der eller noen grunn til å spise der?? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du burde få deg show på Ricks, cowboy bob. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 da runna jeg 24 år og greier Hey gratulerer. Den gamle whinerz gjengen begynner bli gammel. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Grats! Takk blir biff til kvelds, og dama kom hjem fra frankrike edit: Keldon: hehe ja sånn gåre. savner whinerz tia litt da Endret 16. juni 2013 av Shikaru Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Gikk fra Nøstet til NHH og tilbake igjen i går. Gåsj deng jeg er sliten. Jeg kjøpte en winnerpølse fra Statoil til 10 kroner. Det koster visst 11 kroner dersom man skal spise der. Hvordan man spise på en statoil det er jo ikke noen stoler der eller noen grunn til å spise der?? det har jeg og reagert på. men på den statoilen er det faktisk sitteplasser, men hvem gidder å sitte der? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 (endret) Spør de virkelig om du skal sitte på statoil eller ta pølsa med deg? Endret 16. juni 2013 av Zabaniya Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 de spør ikke men det står der på plakater. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Du burde få deg show på Ricks, cowboy bob. Ja det er mange som sier det, andre sier at de alltid har forestilt seg meg som den nye Erlend Loe osv osv. Folk har virkelig store forventninger til meg. Spør de virkelig om du skal sitte på statoil eller ta pølsa med deg? Ikke etter min erfaring Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Takk blir biff til kvelds, og dama kom hjem fra frankrike edit: Keldon: hehe ja sånn gåre. savner whinerz tia litt da Nice, nice. Her blir det kjøttdeig, bønner og hva enn jeg finner i skapene. Regner med det blir en slags improvisert chili con carne. Med et par Lapin Kulta kan det bli riktig bra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Jeg har ikke mat i huset. Krise! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har ikke tapetlim heller. Jeg gikk ut i skauen for å prøve å finne mat der, men så ikke et eneste dyr. Ikke en fugl engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har ikke tapetlim heller. Jeg gikk ut i skauen for å prøve å finne mat der, men så ikke et eneste dyr. Ikke en fugl engang. Finnes da andre dyr du kan spise. Prøv et menneske? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 16. juni 2013 Del Skrevet 16. juni 2013 Har ikke tapetlim heller. Jeg gikk ut i skauen for å prøve å finne mat der, men så ikke et eneste dyr. Ikke en fugl engang. Prøv bunnpris eller spis en bok, er vel det som kalles hjerneføde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg