Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Ang narko : "Den skyldige vil sannsynligvis forbli anonym, men har åpenbart ikke noe imot å eksponere bygda for sin aktivitet"

Velkommen te bygda......bygda der *alle* kjenner *alle* (sorry , it had to be done :D

Lenke til kommentar

I går sto jeg på kjøkkenet mitt som jeg pleier når jeg 1) er sulten 2) skal på do. Dersom det hjelper deg å forestille deg å forestille deg situasjonen om du vet hvordan jeg ser ut så gikk jeg iført så hadde jeg på meg dongribukse, svarte sokker og en hvit skjorte med svarte knapper. I går var det fredag så jeg ville spise noe godt, kose meg litt liksom. Chillern. Stort med penger har jeg ikke, så chillernmåltidet mitt for denne fredagen var Rema 1000 pommfri med noen andres Heinz ketsjup på og en form for krydder som heter "Pommfrikrydder". La meg presisere at jeg kommer fra et hjem av gastronomer, noe grillkrydder eller Pommfrikrydder hadde jeg aldri sett før, men nå tenkte jeg at det var på tide å utvide min horisont. Da jeg går for å ta pomfrikrydderet ut av ovnen viser det seg at det ikke er ferdig enda. Som ungdommer flest drar jeg i sånne situasjonen opp mobilen for å se om det er noe spennende på gang. Først har jeg fått en snap fra coyotemannen med et eller annet gøyalt og den andre snappen (jeg hadde fått flere snaps, jeg er veldig populær på sosiale medier, men husker ikke alle så derfor nevner jeg dem ikke) var fra min venn i forcen som nå er hjemme i noen dager. Jeg ringer han sporenstreks og samtalen gikk sånn her "Yo my man sup hørte du er i Bergen igjen" "yo my main man jeeeman det stemmer" og så småpratet vi litt dersom du har venner kjenner du sikkert igjen mønsteret. PLUTSELIG, ut av intet, så roper jeg "åååååh shiiiiiiiiit fakerten jeg helte kanel på pomfrien min" så svarer han "det smaker sikkert godt" så jeg prøver en bit og nei, pomfri med kanel smakte faktisk helt innforjævlig kjipt.

Endret av cowboy bob
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...