sigarettAvhengig321 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Din gris. Jeg er gris. Den siste der tok jeg ikke helt. Jeg er gris. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nå blir det operasjonen(e) jeg har venta på i flere uker. Er på tide nå. Gleder meg til å få slutt på jævligheten. bare legg på da Evt. utnytte situasjonen, og ha det litt fun. Har hatt ereksjon siden rundt klokken 15 eller noe. Faen meg plagsomt. Din gris. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nå blir det operasjonen(e) jeg har venta på i flere uker. Er på tide nå. Gleder meg til å få slutt på jævligheten. Lykke til med kjønnskorrigeringen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Lykke til med kjønnskorrigeringen. Beklager for å skuffe deg, men denne er på tærne. Forresten hørtes kjønnskorrigering utrolig fristende ut... Endret 13. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvorfor står det "EKSTRA" under avataren din? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Hvorfor står det "EKSTRA" under avataren din? Fordi nå får du 60% ekstra L4r5 til samme prisen. Eller så har det noe med dette å gjøre. Endret 13. juni 2013 av L4r5 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg kunne fint betalt en liten sum til hw, men jeg liker ikke at dere går i samme retning som vg+ osv med eksklusive artikler. Lenke til kommentar
''' Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Fordi nå får du 60% ekstra L4r5 til samme prisen. Hvor mye må jeg betale for å få 60% mindre L4r5? ... Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvor mye må jeg betale for å få 60% mindre L4r5? ... Det er ganske åpenbart, er der ikke? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Fuck is this shit??!! Får 403 error på kat.ph? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 HVORFOR ER REDDIT SÅ TREIGT I DAG OMFG Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hvor mye må jeg betale for å få 60% mindre L4r5? ... Ganske mye. Jeg kunne fint betalt en liten sum til hw, men jeg liker ikke at dere går i samme retning som vg+ osv med eksklusive artikler. Det var min første reaksjon også. Men jeg har faktisk selv etterspurt en løsning for å kjøpe seg reklamefri på HW. En av årsakene til at løsningen er innført er faktisk at flertallet av brukerne nå bruker ad block-løsninger. Det har gått så mye ut over inntektene at de har begynt å merke det veldig godt. Ikke bare har det redusert inntjeningen de er avhengige av, men det fører også det med seg at de ikke lenger kan være like kresne på hvilke reklamer de tar inn. Det blir en ond sirkel. Folk liker ikke reklamen. De blokkerer den og det må kompenseres med mer reklame. Her får vi en løsning som gjør at man kan slippe reklamen med god samvittighet. Ekstra-stoffet blir på en måte en bonus. Personlig skulle jeg ønske det hadde holdt med at de tilbydde reklamefrihet og kun det, men jeg tror ikke så mange hadde slått til på tjenesten om det bare var det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ganske mye. Det var min første reaksjon også. Men jeg har faktisk selv etterspurt en løsning for å kjøpe seg reklamefri på HW. En av årsakene til at løsningen er innført er faktisk at flertallet av brukerne nå bruker ad block-løsninger. Det har gått så mye ut over inntektene at de har begynt å merke det veldig godt. Ikke bare har det redusert inntjeningen de er avhengige av, men det fører også det med seg at de ikke lenger kan være like kresne på hvilke reklamer de tar inn. Det blir en ond sirkel. Folk liker ikke reklamen. De blokkerer den og det må kompenseres med mer reklame. Her får vi en løsning som gjør at man kan slippe reklamen med god samvittighet. Ekstra-stoffet blir på en måte en bonus. Personlig skulle jeg ønske det hadde holdt med at de tilbydde reklamefrihet og kun det, men jeg tror ikke så mange hadde slått til på tjenesten om det bare var det. Det forstår jeg godt. Faktisk ikke en altfor værst idé siden en må jo ha penger for å vedlikeholde siden, servere osv. Selv har jeg adblock, men jeg deaktiverer den for enkelte sider som virkelig trenger og fortjener pengene. Deriblant hw. Skal se om jeg skal få meg ppremiumsnart, for jeg har brukt mye tid på hw og de gjør det bra. Dessuten var ikke premium-artiklwne så ille heller :-) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Aldri skjønt denne fascinasjonen for bacon. Greit nok at det er godt, men å holde det "hellig" er bare helmongo. Dette er jeg enig i. VI har mange like meninger egentlig kanskje vi burde bli venner Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Jeg trodde du var død. Jeg også. Du skulle bare visst hvor grisete jeg egentlig er. Hahaha, hva er det ekstra-drittet under avataren din? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Mornings Er så kos å våkne klokka 5 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Gratismåned, my ass. Flyter jo fremdeles over med reklame. Hva er vitsen da? Om HW ekstra altså. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) HVORFOR ER REDDIT SÅ TREIGT I DAG OMFG Fordi alle pedoene prøver å komme inn samtidig? e: Heh, bra den første måneden med HW ekstra er gratis, siden jeg tydeligvis har en gammel bruker fra innlegg.no registrert på mailadressen min, og ikke denne brukeren. :S Også synd at det banneret og den tilleggsskrifta fucker til avataren. Om jeg skal fortsette med dette, håper jeg man kan skru av banneret og skriften, sånn at man ikke skiller seg ut om man ikke vil det. Og at når man endrer bakgrunnsfarge på hovedsidene, så vil det være gjeldende for forumet også. Endret 14. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Bacon liker for faen ikke deg heller! Haha, beste kommentaren. Den der stjeler jeg av deg for senere bruk Jeg er flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg