L4r5 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ble sittende å tenke litt på multiverse-teorien. I ett eller annet parallelt univers vil det finnes planeter laget av rent bacon! Vi trenger en portal for å dra dit NÅ! 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ble sittende å tenke litt på multiverse-teorien. I ett eller annet parallelt univers vil det finnes planeter laget av rent bacon! Vi trenger en portal for å dra dit NÅ! Du som nylig har hatt matte og sånt, kan du regne litt på hvordan naturlovene er i det universet? Virker lite sannsynlig. Lenke til kommentar
''' Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Naturlovene er akkurat de samme, bortsett fra at Newtons andre lov er justert til F = m*a + mer bacon Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Ble sittende å tenke litt på multiverse-teorien. I ett eller annet parallelt univers vil det finnes planeter laget av rent bacon! Vi trenger en portal for å dra dit NÅ! Tror du ikke at denne planeten allerede har blitt spist opp da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det er derfor vi trenger portal-teknologi. Vi må ta den før noen andre. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Naturlovene er akkurat de samme, bortsett fra at Newtons andre lov er justert til F = m*a + mer bacon Plus Newtons 3. lov at for hver bacon så finnes det en like stor, men motsatt bacon. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Tenkte mer på at da er det alltid en speilvendt bacon for hver bacon. Hvis vi følger din teori så vil det ikke være noe bacon, med mindre man kan spise den der anti bacon Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Jeg liker ikke bacon. Noen som vil spille tetris med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Noen som vil spille tetris med meg? Mot deg, ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Men kan spille, jeg. Bare å invitere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det var hyggelig. Bestevenninna til minstesøss kom nettopp hjem fra en seks måneder lang tur verden rundt, hyggelig å se henne igjen og høre om alt det hun ikke skrev på reisebloggen. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det var hyggelig. Bestevenninna til minstesøss kom nettopp hjem fra en seks måneder lang tur verden rundt, hyggelig å se henne igjen og høre om alt det hun ikke skrev på reisebloggen. Så koselig Hva forno interessant er det hun forteller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det har jeg allerede klart å glemme. Vi begynte fort å snakke om hva hun hadde lyst til å gjøre nå i sommer i stedet. Som å være turist i egen by, ta seg jobb som søppelmann / avisbud / postbud / vaskehjelp o.l. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Det har jeg allerede klart å glemme. Vi begynte fort å snakke om hva hun hadde lyst til å gjøre nå i sommer i stedet. Som å være turist i egen by, ta seg jobb som søppelmann / avisbud / postbud / vaskehjelp o.l. Eller bare bli rik, deretter for å behandle alle som skitt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Eller bare bli rik, deretter for å behandle alle som skitt. Jeg trodde du var død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg