Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Beruset Hadde ikkje det vore fint. Eg vurderer å skrive suicidal poesi på MSN-en til avloggede kontaktane mine. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Del det med meg da, pliz. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Del det med meg da, pliz. Me får se. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Aporpo suicidale tekster. Rip My Throat, Drink My Blood, Strangle Me, Drown Me, Give Me Vain And Give Me Pain, Knives Running Through Me, Oh, Master Of Wounds - Cut Me Chase Me, Waste Me, Leave Me In Your Arms Cold Hands, Fingers Like Razors, Break My Neck, Put Out My Light, Crush My Hope, Rape My Life Cut Me, Hurt Me, Cut Me, Hurt Me... Cut Me, Cut Me, Cut Me, Cut Me, Take My Life, Kill Me And Kill Me (and...) I Am What You Deserve, Death Do Me Submerge Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Awesome. Har dere noe fint i påskeegget da? Takk, forresten, Vintermåne Endret 20. mars 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Uffda, hva gjør dere på? Har en meget inndypende konversasjon med Underpants. Forklar meg hva en inndypende konversasjon er, så skal jeg kanskje tro deg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Personlig er jeg ingen fan av mikroskopiske kjøøtøkser som har til formål å overprise askjer uten riktig verdi. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mitt bidrag til suicide lyrics: Vi undrar är ni redo att vara med Armarna upp nu ska ni få se Kom igen Vem som helst kan vara med Så rör på era fötter Oa-a-a Och vicka era höfter O-la-la-la Gör som vi Till denna melodi Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen O-o-oa-oa... Det blir en sensation överallt förstås På fester kommer alla att släppa loss Kom igen Nu tar vi stegen om igen Så rör på era fötter Oa-a-a Och vicka era höfter O-la-la-la Gör som vi Till denna melodi Så kom och Dansa med oss Klappa era händer Gör som vi gör Ta några steg åt vänster Lyssna och lär Missa inte chansen Nu är vi här med Caramelldansen Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Surfingelite: Forklar. Dette hørtes ufattelig interresant ut. Endret 20. mars 2008 av Garanti Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Skal ikke gå for langt inn på tema siden jeg nærmer meg sengetid. Men kan si så mye som at kjøttøksen jeg har er på aksjemarkedet og den gjør det ikke bra. Kjedelig å tape 6 k pga en kjøøtøks. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Personlig er jeg ingen fan av mikroskopiske kjøøtøkser som har til formål å overprise askjer uten riktig verdi. elaborate edit: tankeleser. Endret 20. mars 2008 av Iver.th Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Mitt bidrag til suicide lyrics: Sterke saker. I providez moar! "Dette burde vært natten for min død..." En ensomt, gråblekt og gledesløst menneske stod ved vinduet og visste ikke at det tenkte sine siste tanker... "Kom...kom...befriende død. Slipp meg fri. Jeg vil forsvinne..." (Menneskets sinn voldtas) "Rekk meg din hånd, du ansiktløse og visselig skal du smake pinens sødme..." Fjerne røster lokker... "Vi vil sveve på en bomullsdrøm av torner. Føg meg til ditt helvete..." Mennesket dras mot fløyelsstemmens lokkende ord... "Kom inn i min sjel, jeg kler deg naken og river deg opp... Komm inn i min verden, jeg kaster skygger ned i dine sår... Svelg min tunge, og jeg vil omfavne ditt hjerte til du ei lenger ett hjerte har..." Skjøgene vil forgå... Tåpene vil forgå... Ah, som en hest i flammer stormer jeg gjennom porten inn til mitt eget rike. ...en ny spire er sådd i fløyelrommets hage. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Er det virkelig folk våken nå??? nesten umenneskelig. Jeg skal hvertfall legge meg etter en kjedelig kveld på byen. Det som var positivt med mitt lille vors var at jeg eide de fleste i singstar. lol. hvis folket er suicidal i kveld rusler jeg fort ut.. Endret 20. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Tidsforskjell er en fin ting. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg sov fra 9 til 16:30 i dag, så jeg finnes ikke trøtt. Om rundt 5 timer skal jeg reise med 4 timer i bil til hytta, uten nett, så jeg benytter sjangsen til å ta igjen litt søvn da. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvor lenge skal du være der da? Greier du deg fint uten nett? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Halvdag med skole i morgen. Bør komme meg i seng snart, trenger minst 6 timer. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvor lenge skal du være der da? Greier du deg fint uten nett? Skal være der til mandag morgen Selvsagt greier jeg meg uten nett i 5 dager. NEI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg