Skjeggape Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Fortsatt små-trøtt. Våkna rundt 7-halv 8 av alarmen på mobilen som jeg hadde skrudd på ved en feiltakelse i natt. Også er det bursdagen min i dag da Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Klart jeg gjør. Jeg dusjer, bruker antiperspirant, skifter klær hver dag, sørger for ikke å ha fettete og ekkelt hår, og er generelt ganske renslig av meg. Dumme hester som ikke dusjer og bruker "antiperspirant". Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hahahaha, Slimda. Hesten har jo rabies Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 God morgen, hvordan står det til i dag? Tja, jeg har vært oppe siden halv fem, spilt Rift i noen timer og nå koser jeg meg med Rock Band 3. ^^ Vurderer å mekke noe frokost, i grunn ... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Gyr0: Å fy pokker i helvete. Det så utrolig vondt ut. Jeg vil heller ikke bli bitt av en arapapegøye. Eller en av de artene med enda større nebb. KLIPP! Så var fingreren borte. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har funnet ut at det er ganske demotiverende å trekke en kølapp, og se at det bare er 150 personer foran deg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vet dere hva Nala sa til Simba i Løvenes Konge, etter de rullet rundt i gresset? SIMBA, HAKUNA MY TATAS. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er det standard prosedyre for kundeservice å tilby gratisuker til hva det nå er man abonnerer på når man klager? Vurderer å klage mer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er det standard prosedyre for kundeservice å tilby gratisuker til hva det nå er man abonnerer på når man klager? Vurderer å klage mer. Samme som med internett, alarm osv. Med en gang du begynner å klage eller du har tenkt til å slutte, tilbyr de deg halv pris, masse gratis osv. Det er ganske irriterende. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Du må ta bilde uten briller, Smurfelurf. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Støtter mister lubben på denne her. Sikker på at du ser bra ut uten briller også Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvordan ser smurfen ut med briller? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Ahahahaha. Nei. Virkelig ikke. Ser ut som en pedofil voldtektsmann uten briller. Barn rømmer unna og skriker. Hunder glefser etter anklene mine, og måker stuper etter meg. Hvordan ser smurfen ut med briller? Vel, om tar et bildesøk på noen av kallenavnene mine, stikker innom noen av sidene i signaturen min, eller bare tar en tur innom RPP2, så ville du ha funnet det ut lett som en plett. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Søkte deg nettopp opp på FB, smurfen Endret 11. juni 2013 av Zabaniya Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hvorfor i all verden? Fordi brillene får ansiktet ditt til å få en timeglass-ish form når man ser litt av hodet ditt gjennom dem. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 I know, right? Tenkte det samme her om dagen da jeg så et bilde hvor han så mot kamera. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Dette er en dag jeg egentlig kunne tenkt meg å bare plante trynet ned i sofaen og bare ligge der. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Omtrent det 70% av mine våkne dager består i. Det er ren nytelse, iallfall i lengden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Søkte deg nettopp opp på FB, smurfen Ja, folk pleier å gjøre det. Fordi brillene får ansiktet ditt til å få en timeglass-ish form når man ser litt av hodet ditt gjennom dem. I know, right? Tenkte det samme her om dagen da jeg så et bilde hvor han så mot kamera. Ja, jeg vet. Det er en klar forbedring i forhold til hvordan jeg ser ut uten briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg