Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 http://www.youtube.com/watch?v=gVOTNe0WIYQ Folk flest er irrelevante idioter , Walken er den eneste som er verdt å ha Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Er du seriøs nå? Kult! Du får hilse så mye! Jeg er seriøs, og det skal jeg gjøre. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Heh, mobilregninga kom i dag. Telenor skylder meg 138,48 kr. Gudene vet hvordan de klarte det. Skifta fra et dyrere til et billigere abonnement i det siste ? Fjerna en tjeneste ? Du betaler det på forskudd. Så hvis du har skifta fra et dyrere til et billigere abb før perioden er utgått så får du igjen mellomlegget. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vel, vil ikke akkurat si at den ene tingen utelukker den andre... Ingen har påstått det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skifta fra et dyrere til et billigere abonnement i det siste ? Fjerna en tjeneste ? Du betaler det på forskudd. Så hvis du har skifta fra et dyrere til et billigere abb før perioden er utgått så får du igjen mellomlegget. Jepp, var i grunn ikke noe grunn i å betale for ting jeg ikke bruker, jeg ringer kun til de jeg er i Fri Familie med, jeg sender tydeligvis ikke mer enn 60 meldinger i snitt hver måned, og datatrafikken min overstiger aldri 250 MB. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 En ny dag, med nye muligheter. Jaja. God morgen. Jeg sitter og venter på en nedlasting som ikke burde ta mer enn noen minutter for folk med normal internetthastighet, men som for meg tar en halvtime. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 En ny dag, med nye muligheter. Jaja. God morgen. Jeg sitter og venter på en nedlasting som ikke burde ta mer enn noen minutter for folk med normal internetthastighet, men som for meg tar en halvtime. jeg er på kontoret. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Jeg begynner ikke før halv 9. Går i dag, siden sykkelen må pumpes luft i, så forlater huset 08:10-ish. Nå er det 5 minutter igjen av nedlastingen, men nå holder jeg på med noe som krever at jeg lukker nettleseren, noe jeg ikke kan fordi jeg må vente på at den j***len skal gjøre seg ferdig. Gah! Endret 11. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 jeg er på kontoret. Jeg er på en hest. jk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hester er skumle dyr og best som pålegg. 4 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skumle? Hva er skummelt med en fredelig, liten fjording som beiter og ikke gjør en flue fortred? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Skumle? Hva er skummelt med en fredelig, liten fjording som beiter og ikke gjør en flue fortred? Et dyr på hundretalls kilo, og så sterk at biler måles i dens styrke, og vi har ikke 100% kontroll over det. En bevegelse fra hesten, er nok til å ta livet av deg, gjøre deg invalid for resten av livet, eller rett og slett sende deg til et smertehelvete. Neida, de er ikke skumle. Men man skal respektere hester. Ellers går det... https://www.youtube.com/watch?v=NpLM393Uj0o Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg er helt enig i at sunn respekt for et dyr som er så stort er bare fornuftig. Men de er likevel ikke skumle når de er godt trent og har godt gemytt (eneste type hest jeg har erfaring med, heldigvis). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 De er skumle når de sliter seg løs og springer etter deg. Takke faen for at den ikke kom seg inn i låven. I tillegg lukter de forferdelig, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hester er koselige dyr. Går jeg forbi et gjerde med hester på andre siden så plukker jeg alltid opp noe gress til de og klapper de på nesa. Lenke til kommentar
Yuruf JapJap Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 De er skumle når de sliter seg løs og springer etter deg. Takke faen for at den ikke kom seg inn i låven. I tillegg lukter de forferdelig, men det er en annen sak. Tipper du lukter mye bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hester er koselige dyr. Går jeg forbi et gjerde med hester på andre siden så plukker jeg alltid opp noe gress til de og klapper de på nesa. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tipper du lukter mye bedre. Klart jeg gjør. Jeg dusjer, bruker antiperspirant, skifter klær hver dag, sørger for ikke å ha fettete og ekkelt hår, og er generelt ganske renslig av meg. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 God morgen, hvordan står det til i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg