KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du fikk ikke med deg at han skrev at han ikke har noen musikkfiler lokalt på harddisken eller? Jo, men det kan man gjøre noe med Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jo, men det kan man gjøre noe med Skulle berre ønske appen fungerte bedre enn den gjer... Har hatt veldig mykje problem med Spotify-appen, både på android og iOS. Ofte finner ikkje Spotify mobilen på nettet, så eg får ikkje synca lokale filer. Sjukelig irriterande til tider. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Your musical compatibility with Datasmurf is Very Low Your musical compatibility with krsitoffer is Very Low Your musical compatibility with anders_hau is Very Low Your musical compatibility with KaelSkadi is Low Your musical compatibility with Slimda is Super Skulle berre ønske appen fungerte bedre enn den gjer... Har hatt veldig mykje problem med Spotify-appen, både på android og iOS. Ofte finner ikkje Spotify mobilen på nettet, så eg får ikkje synca lokale filer. Sjukelig irriterande til tider. Bruker selv aldri appen. Det er så dårlig lyd fra telefonene at det ikke er verdt det. Jeg har dog ikke hatt et eneste problem med appen selv. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Slimda hører på mye dritt da. Er jo noe ålreit og, som Infected Mushroom og Ayreon, men dæven. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Tror ikke at du har sett min profil. Det er ikke mye dritt der. Vi hører på mye av det samme, men mye av det jeg hører på, vil jeg si er bedre. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har aldri sett for meg at klokka 16 kan regnes som kveld. Det er bare merkelig tankegang. Sånn jeg ser det, er kveldan fra 18-24. Natt fra 24-06. Morgen fra 06-10. Dag er fra 10-18. Men du får ha dine merkelige meninger for deg selv Jeg regner alt etter 16 som kveld ja. Men det er nå bare merkelige meg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Your musical compatibility with Slimda is Super Dette forklarer en hel del. 3 Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Your musical compatibility with King_P is SUPER Your musical compatibility with ShampooOfDeath is HIGH Your musical compatibility with NerdMedSverd is SUPER Your musical compatibility with BananLaks is VERY LOW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva skjedde med En kopp te? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva skjedde med En kopp te? Hipsteren drakk den før den ble kald hahahaha 2 Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hipsteren drakk den før den ble kald hahahaha Dette, Cowboy Bob, dette er noe du skal få lage om tweet om, og som jeg kan retweete. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Det visste jeg ikke! Så da går faktisk tiden fortere i enkelte perioder enn andre. Bummer. Burde vært omvendt. Jeg håper du skjønte at jeg kødda. Jorda varierer i snurretiden sin, men det er så mikroskopisk lite at du ikke vil merke det. Slimda hører på mye dritt da. Er jo noe ålreit og, som Infected Mushroom og Ayreon, men dæven. Jeg hører på mye forskjellige. Er det en låt som gir meg "vibber", så hører jeg selvfølgelig på den. Har ikke peiling på hva sjangeren er på halvparten av det jeg hører på heller. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bruker selv aldri appen. Det er så dårlig lyd fra telefonene at det ikke er verdt det. Jeg har dog ikke hatt et eneste problem med appen selv. Lyden fra telefonen er jo ganske bra? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Lyden fra telefonen er jo ganske bra? Ikke snakk om en gang. Hadde 4s, og har nå en s4. Jeg kan ikke si at lydkvaliteten har tilfredstilt meg noe særlig, så jeg vil si at det er dårlig lyd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Kan være at kvaliteten på sangene i mobil-spotify er per standard satt til "Crap"? 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har selfølgelig satt til beste kvalitet. Dette gjelder all lyd fra telefonen. Det er helt ok lyd, men jeg foretrekker å bruke HK på pcen isteden Et dedikert lydkort i framtiden også. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Bruker mobilen på jobb, koblet til noen logitech-høytalere til en hundrelapp. Funker greit nok i et arbeidsmiljø. Er det tid for selvkos, er det på med øreklokkene mine til ca 1500 spenn. Deilig lyd. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg