KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg har hatt den denne helga bare Your musical compatibility with Svelemoe is High Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hadde vært greit om folk het det samme på last.fm som her. Det kan bli lett å glemme hvem som er hvem. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Sant det Kva musikkspelarar utenom spotify bruker folk her? Hopper fram og tilbake mellom forskjellige, uten at eg veit heilt kva for en eg vil bruke Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 mpd the only way to music. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Wimp for streaming og Winamp for lokale filer. Når jeg skal kose meg går det i vinyl. Hill harald! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Jeg bruker selv spotify Jo, det hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 (endret) Går kun på Spotify her. Brukte (prøvde) Wimp en liten stund når det var nytt men mislikte GUI'et. Savner av og til Winamp eraen Edit: Winamp-eraen, altså før musikk-streaming. Endret 9. juni 2013 av Deldy Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1518944&utm_source=mytsuggest Hjelp denne gutten! Mulig de kline vilt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Går kun på Spotify her. Brukte (prøvde) Wimp en liten stund når det var nytt men mislikte GUI'et. Savner av og til Winamp eraen Edit: Winamp-eraen, altså før musikk-streaming. Du kan da fremdeles bruke Winamp. Jeg hater at Wimp bruker Adobe AIR, det er noe dritt, men synes utvalget er bedre enn på Spotify, og jeg får det gratis. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 http://www.diskusjon...urce=mytsuggest Hjelp denne gutten! Mulig de kline vilt? For den er ikke gammel? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Du kan da fremdeles bruke Winamp. Klar over at jeg kan bruke Winamp, derfor jeg redigerte posten litt siden jeg ikke lenger har noen musikk-filer lokalt på noen harddisk lenger etter at Spotify kom ut. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Klar over at jeg kan bruke Winamp, derfor jeg redigerte posten litt siden jeg ikke lenger har noen musikk-filer lokalt på noen harddisk lenger etter at Spotify kom ut. Søtt. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Dæven så mykje bloat som fulgte med Winamp-installasjonen... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Klar over at jeg kan bruke Winamp, derfor jeg redigerte posten litt siden jeg ikke lenger har noen musikk-filer lokalt på noen harddisk lenger etter at Spotify kom ut. Hva med all musikken du liker som ikke ligger på Spotify? Du hører ikke på det mer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Your musical compatibility with Gyro_ is Very High Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Utvalget på Spotify er jo pissdårlig. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Hva med all musikken du liker som ikke ligger på Spotify? Du hører ikke på det mer? Den kan man laste ned, og putte inn i spotify. Man kan også synce til andre pcer og mobiler Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Den kan man laste ned, og putte inn i spotify. Man kan også synce til andre pcer og mobiler Du fikk ikke med deg at han skrev at han ikke har noen musikkfiler lokalt på harddisken eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg