KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Åh herre så flaut. Reregistrerte meg på last.fm jeg, siden dere snakket så mye om det her inne. Fant den gamle brukeren min, og det siste som står registrert på den er twilight. Lydboken. Hva heter du der? Liker musikksmaken din! Fantastisk at det eksisterer andre enn meg som hører på Eminem, RHCP og Linkin Park! Så hyggelig å høre det da Musikksmaken min er veldig variert kan jeg si deg. Har ikke hørt på så mye siden i går, så man kan ikke se alt jeg hører på da Men det går også mye i red hot chilli peppers for tiden. Har du egen? Endret 8. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Men det går også mye i red hot chilli peppers for tiden. Har du egen? Ja, hører veldig mye på RHCP selv faktisk. Digger det bandet, ass. Helt sykt hvor bra musikk kan bli. Og ja, jeg har brukerprofil på Last.FM: http://www.last.fm/user/IntoGear Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Ja, hører veldig mye på RHCP selv faktisk. Digger det bandet, ass. Helt sykt hvor bra musikk kan bli. Og ja, jeg har brukerprofil på Last.FM: http://www.last.fm/user/IntoGear Helt enig, men de har en del sanger som ikke er helt på topp også. Mine favoritter er jo så klart Californication, Dani California, Under the Bridge og Snow (Hey Oh) Legger deg til nå Ser at RHCP ikke er på topp 50 på lista di en gang. Vil si at jeg er litt skuffet Endret 8. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ser at RHCP ikke er på topp 50 på lista di en gang. Vil si at jeg er litt skuffet Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Skjønte ikke helt hvor du ville med den fisken, men jeg forventer at du hører mer på RHCP nå Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Guinness, burritos og Odd Børretzen & Lars Martin Myhre på full vreng. For en fantastisk lørdagskveld! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Her ser dere hva det går i hos meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Skal ikke engang begynne å poste noe fra min last.fm. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Nå er det revealed. Hva Sjur hører på av musikk! Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Her er noe av det jeg har hørt på idag. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Greit det der da Føler at DNFK har blitt fullt av last.fm etter jeg dro det fram før i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det der er vel egentlig bare bittelitt av hva jeg har hørt på de siste timene. Også gått veldig mye i DumDum, og nå går det i Deep Purple! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det var ikke bare litt dumdum eller? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har last.fm uten at jeg kan si at det er så representativt da jeg hører mest musikk på telefonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=cGIzY1pc0JE http://www.youtube.com/watch?v=y9-oqRZEtgk "Chinese Hercules" tyske lobbykort fra '74 , Yang Sze hadde enda ikke fått sitt berømte nick enda : Bolo Helt tydelig at denne ble vist i utlandet pga Bolos rolle i Enter the Dragon , egentlig er det Michael Chan i hovedrollen , Bolo har bare en bi-rolle......en veldig bra bi-rolle dog. Kult slagord : "hans never spilte dødens melodi" Har ikke sett ett kløyva kort før fra dette settet og dette er nesten hele settet (frem til slutten av 70s var det opp til 40 kort i Tyskland trykt på papp , så kuttet de ned til 16 kort totalt og ikke lenger på papp) Endret 8. juni 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Du legger ut mange sære videoer her, TCB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tannlegen, det er ikke behandlingen som skremmer meg, men det du åpne lommeboka for etterpå. Bruce Lee ville bli tannlege , ikke kødd (toppen av ironi siden han hadde mer for vane å slå ut tenner enn å fikse dem) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 skjera? Well , let me tell ya something , brother : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg