Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Så.. kaldt ute nå... Kaldt? Det er vel ikke minusgrader noen steder nå, er det? Den andre søsteren min landa i Atlanta i morges, der var det 24 grader og hun klagde på kulden og forbannet KLM som var forsinket slik at hun mistet flyet til Vegas og 40 grader. Galskap! :| Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kaldt? Det er vel ikke minusgrader noen steder nå, er det? Den andre søsteren min landa i Atlanta i morges, der var det 24 grader og hun klagde på kulden og forbannet KLM som var forsinket slik at hun mistet flyet til Vegas og 40 grader. Galskap! :| I shorts og singlet ble det kaldt. Kom meg heldigvis raskt inn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kommer vel an på. Jeg har gått i shorts og singlet de siste dagene, og her er det 12-15 grader. Varmt nok det. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Ugh, et par måneder siden jeg har trent nå. 3x5 Knebøy og 20 minutters jogging = Ferdig i beina Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Da trenger du ikke bena dine mer siden du er ferdig med de? 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Fantastisk. Jeg ble vekket for en time siden av sjefen som ba meg komme på jobb så fort som mulig for å lære en journalist hvordan hun skal redigere film. Klager ikke på å våkne i respektabel tid, mer det at jeg må bruke lørdagen min på noe annet enn slasking og gaming for noe jeg ikke får betalt for engang. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Fantastisk. Jeg ble vekket for en time siden av sjefen som ba meg komme på jobb så fort som mulig for å lære en journalist hvordan hun skal redigere film. Klager ikke på å våkne i respektabel tid, mer det at jeg må bruke lørdagen min på noe annet enn slasking og gaming for noe jeg ikke får betalt for engang. Uten lønn?! Da trenger du ikke bena dine mer siden du er ferdig med de? Desverre trengs de :\ Måtte gå til butikken for å kjøpe ingredienser til pannekake. Endret 8. juni 2013 av Gyr0 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Det er en slik ting du skal ha betalt for. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) NAV-klient / office bitch. Får jeg betalt fra arbeidsplassen, får jeg et kraftig trekk i arbeidsavklaringspengene. Jeg har heller ikke krav på ferie eller feriepenger. For øvrig er det rart hvor treg maskina mi blir når jeg kjører 6 spill med beste kvalitet samtidig, og har Firefox oppe med noen faner. e: Når jeg sitter alene på jobb og loker med film av ulv, er det minste dere kan gjøre å være aktive! Endret 8. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg fant en BananLaks på last.fm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Jeg er hjemme. På tide å legge bena på en krakk, knekke en pils og chille. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Yo fags, er usb 3 bakover/kompatibelt med vanlig micro usb? Funker eksterne harddisker som er optimalisert for Windows 7 på android enheter for eksempel, eller vil ikke de klare å levere nok strøm? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Har ikke sett deg her inne på lenge. For øvrig, en jeg jobber med vet hvem du er. Kult. Sånt er aldri rart å høre. Vet jeg hvem han er da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Kult. Sånt er aldri rart å høre. Vet jeg hvem han er da? Det kommer an på, hvor mange wrestling-elskende, Jack Daniels-drikkende Everton-fans fra Trøndelag kjenner du? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Tar meg en dusj, så går jeg på butikken etterpå. Forslag til hva jeg kan ha med av snacks? Forresten Sjur, jeg har sendt en forespørsel på last.fm Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Forresten, jeg har godtatt den. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Yo fags, er usb 3 bakover/kompatibelt med vanlig micro usb? Funker eksterne harddisker som er optimalisert for Windows 7 på android enheter for eksempel, eller vil ikke de klare å levere nok strøm? Tror ikke Android-enheter programmert for å interface med eksterne harddisker som er optimalisert for Windows. Dog, muligens kan de brukes med mobile Windows-enheter. Endret 8. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Forresten Sjur, jeg har sendt en forespørsel på last.fm Liker musikksmaken din! Fantastisk at det eksisterer andre enn meg som hører på Eminem, RHCP og Linkin Park! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 Åh herre så flaut. Reregistrerte meg på last.fm jeg, siden dere snakket så mye om det her inne. Fant den gamle brukeren min, og det siste som står registrert på den er twilight. Lydboken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg