Chocolate-Monster Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Hovedgrunnen: http://www.youtube.com/watch?v=73CaBLcCVNU <333 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Dysfunctional Chocolate-Monster ;-) 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ah, for et herlig måltid! Pizza med italiensk pizzasaus, hamburgerrygg, strandaskinke, chorizo, kjøttdeig, hvitløk, parmesan, cheddar, babymais, ananasbiter og opprevet jarlsberg og mozzarella. I den rekkefølgen. Hadde jeg kommet på det, hadde det vært cashewnøtter og pistasjenøtter på, også, men det kom jeg ikke på før den sto i ovnen. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Liker brukernavnet ditt! Stjal navnet fra Dysfunctional Hours. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Liker neglelakken din, Smurf. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 det så ikke kjempegodt ut, men smake sikkert digg. men negllakk sjur? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tenkte det samme. Er vel kanskje jenta hans? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Den tilhører Tornerose, ikke meg. Hu og typen var innom for å hjelpe meg med å ikke spise meg fordervet. Og ja, det smakte fantastisk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ah... Hils og si jeg liker neglelakken hennes. Var det hu som var her inne litt eller var det hu andre? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det var hu som var her inne litt, til kidsa skremte henne vekk. En og annen samebror, Quakecry … og Bytex. Og hu liker at du liker neglelakken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Si hu må komme innom igjen. QC har roa seg (litt), Samebror er i realiteten borte, Bytex har man ikke sett på evigheter. Og jeg... Jeg er mer sjarmerende enn noensinne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skal bringe beskjeden videre. Hvem vet, kanskje det endelig blir noe av den motorboatinga hu og Eplefe diskuterte også. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 ananasbiter Jeg liker deg, min gode mann. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Og jeg... Jeg er mer sjarmerende enn noensinne. Har det sammenheng med at du og virker å være mindre til stedet enn tidligere? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Har det sammenheng med at du og virker å være mindre til stedet enn tidligere? Nei. Grunnen til at jeg har vært mindre tilstede (merk min skrivemåte ift. din) er at jeg går på skole for tida og har hatt masse eksamener og prøver og rapporter. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei. Grunnen til at jeg har vært mindre tilstede (merk min skrivemåte ift. din) er at jeg går på skole for tida og har hatt masse eksamener og prøver og rapporter. Jeg tror du misforstod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg