Mchansern Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg drar forbi der med trikken hver dag, har aldri falt meg inn som spesielt flott, men det er kanskje det nå som du nevner det. Jeg også! Du får rope etter meg på trikken på mandag. Liker ambassadeområdet veldig godt. Flotte, store bygg med autoritet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Er det noen som vet om MyPack-ordningen lar andre hente pakker for deg? Jeg er syk, så orker ikke gå selv. Sendte samboeren med lapp og VISA-kort + mobilen med meldingene fra MyPack. Det skulle vel være godt nok? På postkontoret gikk det fint an, men aner ikke hvordan det er nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tollpost er enda vanskeligere enn posten, men når hun har den infoen så burde det vel gå. Bare ikke skråsikker på det. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Får håpe det. Hvor sannsynlig er det at en pakketyv kan få tak i både en signert, skriftlig fullmakt, ekte legitimasjon og originalmeldingene, liksom? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg tenker at om politiet godtar fullmakt for å gi ut pass, så burde fullmakt være godt nok for en pakke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) http://www.avisa-st....icle7706099.ece Det er scenariet for beredskapsøvelse som pågår i Fannrem sentrum fredag formiddag. Er nok derfor'n gliser! http://www.avisa-st....icle7709131.ece Mer beskrivende. e: Dagens Vær-Sjur er ute for de som er interessert i sånt noe. Endret 7. juni 2013 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Tannlegen, det er ikke behandlingen som skremmer meg, men det du åpne lommeboka for etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Jeg blir like skremt av begge deler. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Lommeboka helt klart, selv når jeg har god råd til det. Har ikke vært på tannlegen på 2 år nå, men jeg har aldri hatt hull. Hater det faktum at tannlegen kan sette deg opp på timer helt ute av det blå nesten, sendte meg time på det når jeg var var borte 2 måneder i høst. Irriterende. Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Helg er koselig :-) Ja, sant det! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Er vel 5år siden jeg var innom denne siden her på diskusjon. Sikkert mye som har skjedd Ellers, alt bra med dere? Planene til folk nå i helga? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Rekk opp hånda om det er taco på menyen i kveld! Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Ikke noe taco her. Men middag hjemme hos mor og far , bestående av grillspyd med bakte poteter! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 finnes det en utvidelse til chrome som gjør at når ma åpner bilder i ny faner så kommer de på midetn av skjermen? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 finnes det en utvidelse til chrome som gjør at når ma åpner bilder i ny faner så kommer de på midetn av skjermen? Jepp, heter Firefox. God helg jævlar! Jeg stikker på hytta. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 finnes det en utvidelse til chrome som gjør at når ma åpner bilder i ny faner så kommer de på midetn av skjermen? Bruk heller Hover Zoom! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Liker brukernavnet ditt! Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 (endret) Rekk opp hånda om det er taco på menyen i kveld! Jeg hadde taco i kveld! HIGH FIVE!! Liker brukernavnet ditt! Forumlove. Forumlove everywhere. Endret 7. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg