Deadringer Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Jaså, du vender tilbake? Kan ikke si jeg noen gang var borte? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Flyvende biler kom aldri (eller ble i alle fall ikke vanlig). Men nå får vi i det minste flyvende pizza. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) Vi finner opp nyttig, ny teknologi, og hva blir den brukt til? Levering av pizza. Minner meg litt om roboten som er designet for å tegne peniser. Endret 6. juni 2013 av Therawyn Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du kan ikke nevne noe slikt uten å linke til det... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Du kan ikke nevne noe slikt uten å linke til det... Jeg prøvde, men mobilforumet ville ikke lage noen link. Du finner den på YouTube: youtube.com/watch?v=pYVHDd8UrsQ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Kan ikke si jeg noen gang var borte? Har ikke sett deg her inne på lenge. For øvrig, en jeg jobber med vet hvem du er. Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Enhver kan føle sympati med en venn som lider. Men det kreves en ekte individualist for å føle sympati med en gang så jeg en kompis dra frem en flaske Gatorade fra kjøleskapet, helle det i to glass og servere. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Humble weekly bundle er jo helt fantastisk. Mekket meg ALLE Serious Sam spilla + alle Telltale Games ink. The walking dead for 50kr. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det som skjer, det skjer, jeg kan ei si deg mer. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 For all del, ikke send det til østlandet. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Skjer? Jo, jeg har akuratt stått opp og gjør meg klar til å labbe bort til skolen for å jobbe med et Oculus Rift/kinect-prosjekt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Actionfylt formiddag må jeg si. Kommer på jobb, møter en journalist i døra som spør om jeg vil være med togulykke! Springer opp og henter kamera og stativ, og stikker ut. Kom nettopp tilbake, og dette har vært jævlig kult å få lov til å være med på. Dette bildet ble tatt på slutten, da jeg var alt for opptatt med å filme da det var mye action på gang, så nå blir det 89 klipp å gå gjennom og klippe ned til 3-5 minutter. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Sto opp så Masterchef. Gikk på jobb. Skal nå spise bab til lunsj. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Lite som er finere enn å gå spasere fra Skillebekk/Skarpsno til Thune på en fin sommerdag, langs trikkelinje 13. Oslos fineste gangstrekke mener jeg! Lenke til kommentar
''' Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Lite som er finere enn å gå spasere fra Skillebekk/Skarpsno til Thune på en fin sommerdag, langs trikkelinje 13. Oslos fineste gangstrekke mener jeg! Jeg drar forbi der med trikken hver dag, har aldri falt meg inn som spesielt flott, men det er kanskje det nå som du nevner det. Actionfylt formiddag må jeg si. Kommer på jobb, møter en journalist i døra som spør om jeg vil være med togulykke! Vent, hæ? Ekte togulykke eller filmsett? Du virker ganske happy, så jeg regner med det siste? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Kriseøvelse. Digger å få være med på slike ting. Da jeg gikk første året Multimedieteknologi på HiNT Steinkjer, var vi med på sykepleierstudentenes katastrofedag ved HiNT Levanger. Det var i noe større skala, med alt fra bilkræsj til knivdrap til gamlinger i rullestol som falt ned ei trapp, samt at vi hadde 7 timer på oss fra vi startet filmingen til det hele skulle være ferdig klippet og sendt til TV Nord-Trøndelag. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Vent, hæ? Ekte togulykke eller filmsett? Du virker ganske happy, så jeg regner med det siste? http://www.avisa-st.no/distriktet/orkdal/article7706099.ece Det er scenariet for beredskapsøvelse som pågår i Fannrem sentrum fredag formiddag. Er nok derfor'n gliser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg