Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Fordi det er flere jenter der enn her, selvsagt. Og så er det mange morsomme tråder. Troll eller ei. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg kan ikke spise bacon. Får alltid så vondt i magen av det. Nja, jeg synes rømmedressingen fra Peppes er ganske fin å ha på pizzaen. Hvitløksdressing har jeg ikke prøvd, faktisk. Du burde prøve den. Den er mye bedre Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Du burde prøve den. Den er mye bedre Er det ikke hvitløk i Peppes sin rømmedressing da? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er det ikke hvitløk i Peppes sin rømmedressing da? Jo, men det er også rømme i den, duh. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er hvitløkdressing yoghurt da eller? Lenke til kommentar
sigarettAvhengig321 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 LIK dette innlegget om du synes at jeg burde skjerpe meg 3 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Er hvitløkdressing yoghurt da eller? Nei. Det er en rømmedressing uten rømme med hvitløk ofc. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg føler meg nesten truffet. jeg eter alltid 10 pannekaker eller mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Blir så jævlig irritert av venner som bryter avtaler og gir faen , han er forøvrig en jævla knehøne som lar seg diktere av kjæresten sin , ekke snakk om at han får gjøre noe på egen hand (han hadde jo faktisk et liv før han traff henne)......og så legger han på når jeg snakker til han , akkurat som å hive bensin på bålet. Så skal de ha meg til å kjøpe tobakk på tax free og ha meg til å være reiseleder på eventuelle turer vi har tenkt på.......jeg får lyst til å slå de i tusen biter. Like før jeg stapper en pakke tobakk ned i kjeften på begge. Endret 5. juni 2013 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei. Folk blir lubne av å spise 10 pannekaker med bacon og sirup i stedet for 2-4. Skjerp deg. Enten det eller så blir du hooge og swollen. Relatert http://articles.elitefts.com/nutrition/efs-classic-27-reasons-to-be-big/ snip Er du tilbake i norge eller har du fått deg en ny venn i danmark? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Nei , den karen får vann , brød & heksehyl i 60 dgr nå.....kanskje på Ila , der trives han best tross alt.....lol Lenke til kommentar
Kea Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pannekakene de lager på jobben er totalt smakløse i forhold til de jeg lager hjemme. De sier det ikke er vanlig å ha sukker i røra, men det har da alle jeg kjenner, inkludert mamma, så vil tro det er ganske vanlig? :S Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Pannekakene de lager på jobben er totalt smakløse i forhold til de jeg lager hjemme. De sier det ikke er vanlig å ha sukker i røra, men det har da alle jeg kjenner, inkludert mamma, så vil tro det er ganske vanlig? :S Snik deg frem og hell oppi en boks Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Mmmm, pannekaker! Aller best med hjemmelaget blåbærsuppe til! Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Blåbærsuppe har jeg aldri hørt om Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Det er meget, meget godt. Pannekaken dyppes i blåbærsuppa. Oppskrift: http://www.matoppskrift.no/oppskrift/Bl%E5b%E6rsuppe Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Foretrekker å ha blåbæren inni pannekaka jeg da Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Har du prøvd med blåbærsuppe da? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 blåbærsuppe Hmm, interessant. Dette må prøves en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg