Nie Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nå fikk jeg lyst på pannekaker, takk folkens. Kanskje jeg skal lage det på lørdag. Unger liker pannekaker, right? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 pannekaker er det enkleste i verden å lage omtrent. mel, egg og melk, ferdig. nam. jeg lager middagspai nuh. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Unger elsker pannekaker. Spesielt om du lager pannekakefigurer. Mikke Mus-pannekaker er de enkleste, men om du har pepperkakeformer kan du bruke de til å lage pannekakemenn osv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tok meg en Hansa Pilsner her nå. Det smakte verre enn jeg husket. Fatølet er mye bedre. Nå fikk jeg lyst på pannekaker, takk folkens. Kanskje jeg skal lage det på lørdag. Unger liker pannekaker, right? Husk bacon. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Tok meg en Hansa Pilsner her nå. Det smakte verre enn jeg husket. Fatølet er mye bedre. Husk bacon. Bacon er utrolig godt på pannekaker. Skinke kan også passe inn. Men aldri bruk sirup fysjameg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Men aldri bruk sirup fysjameg. Kanskje du har brukt feil sirup. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg ble oppdratt på Bacon og Sukker til Pannekakene. Funker flott. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Pannekake med sirup og bacon er sykt digg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Smør, kanel og sukker er også digg. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Kanskje du har brukt feil sirup. Det er slik folk blir lubne. Men sirup er ikkje bra. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 æ drikk pils ner Bruk bokmål eller nynorsk på forumet er du snill. Jfr. retningslinjene skal ikke dialekt brukes. Du kan bruke bokmål, nynorsk, engelsk, svensk eller dansk. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 why For å øke lesbarheten. Hvis alle skulle skrive på sin dialekt hadde forumet blitt veldig tunglest. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Som vanlig har Eplefe rett i en sånn diskusjon. Ellers er sirup (i sine varianter) godkjent på pannekaker. Sukker er fattigmannsløsning, men da bør man spice opp selve røren med kanel eller kardemomme eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg ble oppdratt på Bacon og Sukker til Pannekakene. Funker flott. Det ble jeg og, pluss (hjemmelaget) blåbær og bacon. Men ingenting slår sirup. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Det er slik folk blir lubne. Nei. Folk blir lubne av å spise 10 pannekaker med bacon og sirup i stedet for 2-4. Skjerp deg. Jeg spiser forøvrig pannekaker med bacon og blåbærsyltetøy/rørte bær. Men jeg har og vært borte i sukker + bacon i oppveksten (min farmor serverte dem slik), lønnesirup i USA/hos andre slektninger eller med blåbærsyltetøy og brunost (min far, som ikke er veldig glad i bacon). Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Jeg kan ikke spise bacon. Får alltid så vondt i magen av det. Rømmedressing er balle. Prøv hvitløksdressing Nja, jeg synes rømmedressingen fra Peppes er ganske fin å ha på pizzaen. Hvitløksdressing har jeg ikke prøvd, faktisk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Nei. Folk blir lubne av å spise 10 pannekaker med bacon og sirup i stedet for 2-4. Skjerp deg. Jeg føler meg nesten truffet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=748554 Hvem av dere er det som troller? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hvorfor browser du KG, Lubby? State your business. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg