Carlgutt Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Slapper av på T-banen når det brått kommer inn en gigantisk gjeng med barnehage unger. To av gutta snakker til meg. "duerheldigsomfårhatskjorte!!" "Hva sa du?" "Du er heldig som får ha t-skjorte, vi må ha gensere på!!" "Dere får vel bare kle av dere da ;)" wait........what the fuck did i just say 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) I spottet a pedo bear jeg Endret 5. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Må da være lov til å si at unger kan kle av seg, uten å føle seg som en gammel gris? 2 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Skriftlig eksamen i morgen. Skal bli deilig å få det overstått. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Muntlig eksamen i overimorgen. Deilig å bli ferdig. Kom opp i engelsk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Lett som en plett med andre ord? For de interesserte, er dagens Vær-Sjur publisert. Denne gangen er temaet Metallica. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) I dag hørte jeg ordet sæddunk. Jeg merker jeg hører alltid noe rart. Tror jeg skal spørre å få kontoret mitt flytta i en liten periode, nå er jeg lei den chattinga til de damene på jobben min her i etasjen jeg sitter. Endret 5. juni 2013 av Maury Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 hva er galt med pannekakerøra når den brenner seg fast i det sekundet den treffer stekepanna? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Fant en hundrelapp liggende på gangveien i dag. Score! Nå blir det smågodt og hamburgere for alle penga! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) hva er galt med pannekakerøra når den brenner seg fast i det sekundet den treffer stekepanna? For høy varme, for lite smør, for dårlig panne. Endret 5. juni 2013 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) hva er galt med pannekakerøra når den brenner seg fast i det sekundet den treffer stekepanna? smør eller olje... 8D ------------------------------------- Fikk ikke sove i det hele tatt i natt og hadde eksamen i dag Planla å legge meg grytidlig idag, men er dødshyper! Endret 5. juni 2013 av ImSoAsian Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) For høy varme, for lite smør, for dårlig panne. middels varme, kjempemasse smør må nok være panna som er dårlig da btw, det er en sånn teflonpanne vt Endret 5. juni 2013 av Bork Laser Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 hva er galt med pannekakerøra når den brenner seg fast i det sekundet den treffer stekepanna? For høy varme ?? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 middels varme, kjempemasse smør må nok være panna som er dårlig da btw, det er en sånn teflonpanne vt Hvordan ser smøret ut når du heller røre i pannen? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Farge? Bruker du smør eller margarin? Endret 5. juni 2013 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg