Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Pokemon er bæsj! Nå får du rulle inn gamlefar. Jeg sang pokemon tema sangen i dusjen i dag. Men, over på noe annet. Lurer på om jeg skal ta en utfordring. 30 dager uten å klage. Hvis jeg klager så må jeg gi 20 peso til den jeg snakker med. Eller hvis det ikke er mulig, til den nærmeste personen. Heller ta å gjøre noe med situasjonen hvis det er mulig, eller akseptere hvis det er utenfor min kontroll. Endret 4. juni 2013 av Gyr0 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Finn iallefall en link som fungerer. Eller finn frem noe som går litt over vanlige grenser (som dette?). Disser ikke Pokemon. Jeg ble bare aldri hekta. Var alt for opptatt med å være GLORIOUS PC GAMING MASTER RACE, og ikke en dirty console peasant. Linken fungerer for meg. Ikke min feil at du er dårlig med datamaskiner Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Men, over på noe annet. Lurer på om jeg skal ta en utfordring. 30 dager uten å klage. Hvis jeg klager så må jeg gi 20 peso til den jeg snakker med. Eller hvis det ikke er mulig, til den nærmeste personen. Kjør på. Jo mindre energi du bruker på å klage, jo mindre henger du deg opp i sånt. Linken fungerer for meg. Ikke min feil at du er dårlig med datamaskiner Halvparten av lenkene der var døde, men ser nå at noen av de andre fungerer. Jeg er overrasket over mengden tekst de kan skrive om noe sånt. Eller, jeg er egentlig ikke overrasket, bare... satt ut. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Kjør på. Jo mindre energi du bruker på å klage, jo mindre henger du deg opp i sånt. Hva da sånt ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hva da sånt ? Klaging, syting, dårlig humør, etc. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Klaging, syting, dårlig humør, etc. Men, jeg har ikke hengt meg opp i noe. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) itj enj drett !! Du måtte skru på en håpløs dialekt bare for å ubdertrykke hvor fælt du egentlig har det? En ting. Jeg elsker å spille spill. Men jeg har ingen glede av å spille, og jeg går lei igjen fort. I tillegg til at jeg blir irritert og kjeder meg. Hva skjer? Endret 4. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 itj enj drett !! Jøss, det tok bare èn post før jeg skjønte at du var "En kopp te" / "Geevarghese". Du begynner å bli sloppy. 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 du klare itj å lag te no beir sjøl shø !! Hva faen? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Utrolig at det finnes folk som faktisk finner det der morsomt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Og jeg som trodde vi var ferdig med alle de trolle-brukerne. /sigh Kan vel telle på en hånd hvor mange som synes det er gøy? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Det verste jeg vet er å lage brukere på nettsted. Skjønner ikke hvordan geevarghese orker det. (Driter i alle skrivefeil i navn ) Endret 4. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmm nei, det er jeg, cowboy bob, som har flere brukere her diskusjon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hørte en fin sang på radioen i bilen på vei hjem fra jobb for noen dager siden... Eneste jeg husket av sangen var "Hey you.....", fant ut at det var jo selvfølgelig (artig nok) Hey You av Pink Floyd. Vet ikke om jeg er imponert eller skuffet over meg selv. 1 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Mornings, damer God morgen ! Føler du deg bra ? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 Hallo. Jaså, du vender tilbake? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg