Eplefe Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Dere kan å bruke kopi-og-lim-inn iallefall, det har vi alle skjønt. Jeg liker også hvordan dere dømmer uten å vite. Her er greien, though. Jeg TRENGER ikke vite. Så lenge du konsekvent "later som" så blir det den personen du velger å portrettere deg selv som, og det er det jeg dømmer deg på. Du kan selvsagt sitte og si at du er en nice guy sånn EGENTLIG, men så lenge du avbilder deg selv som en kvinnehater, så er det på det grunnlaget jeg dømmer deg. Endre onlineimaget ditt, eller personen du egentlig er, så skal jeg slutte å være, eh, "hypersensitiv". Lenke til kommentar
""" Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Wow. Just wow, som Icequeen ville sagt. +1(=enig) Endret 3. juni 2013 av Cutman Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skjønner ikke hva problemet er. Må være lov å nedverdige og marginalisere kvinner så lenge man innbiller seg at man gjør det "ironisk". Du vet, på samme måte som gaybashing er greit så lenge man liker Will and Grace. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Dere kan å bruke kopi-og-lim-inn iallefall, det har vi alle skjønt. Jeg liker også hvordan dere dømmer uten å vite. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men hvem skal jeg ha det moro med å hisse opp da? Neida. Jeg hater ikke kvinner, eller menn, eller transseksuelle, eller negere, eller hva nå enn man måtte finne på å hente frem. Individer, derimot, kan jeg hate. Men fremfor å skrike "misogyni! misogyni!" kan du heller bare si at "den var ikke morsom", eller bare ignorere det? De fleste på forumet er fullt i stand til å skjønne at det ikke er ment seriøst. Om du da hopper opp og ned og behandler det som en ytterst seriøs kommentar, blir budskapet ditt (og deg som person) mindre seriøst. Men, det er jo bare min mening. Alle har jo sin egen, og akkurat nå er vel flertallet for at jeg tar feil. Mulig mulig. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Føler for å poste den sånn at de som evt. ikke har sett den kan se hele, flink med pratetøyet han illdoctrine. Også Shook ones pt2 til dere som ikke tok den referansen i tittelen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Kom igjen da, bitch videre. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg er usikker på om du faktisk ser ironien i det der. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ble ikke noe Paradise Hotel på meg i dag allikevel, gitt. Like greit, isteden fikk jeg mulighet til å se dette. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Du har jo altid tv3play. I dag var det homsesex. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Så dere som føler dere for voksne for Pokémon, dere finner ikke dette litt morsomt engang? 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Magikarp er min personlige favoritt. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Magikarp er min favoritt fordi jeg, som han, ble sett på som en sløv stygg og dum person som ung (1 stadiet). Vi viste dog verden at vi vokser av å bli sparket slått og spyttet på! Vi utviklet oss til sterke store individer som blåser ild på våre verste fiender og "haters" (ungdommen sier fortsatt det ikke sant?). VI ER FULLUTVIKLEDE! IN YOUR FACE HATERS! Peace. Endret 3. juni 2013 av Captain Butthurt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmmm tror det Slimda liker istedenfor Pokemon er Pokegirls http://www.angelfire.com/mn3/pokegirls/main.html forresten Bunksy jeg fikk en mail om at du skrev en kommentar på profilen min men jeg et ikke hvordan jeg leser den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Det skal du ikke se bort i fra. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Nei, det tror jeg faktisk ikke. I wanna be the very best, like no one ever was ! Du må ikke disse pokemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Hmmm tror det Slimda liker istedenfor Pokemon er Pokegirls http://www.angelfire...girls/main.html Finn iallefall en link som fungerer. Eller finn frem noe som går litt over vanlige grenser (som dette?). Du må ikke disse pokemon Disser ikke Pokemon. Jeg ble bare aldri hekta. Var alt for opptatt med å være GLORIOUS PC GAMING MASTER RACE, og ikke en dirty console peasant. 2 Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Ædda bædda. Spilte pokemon på pc og jeg Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. juni 2013 Del Skrevet 4. juni 2013 Blir alltid å like Pokemon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg