Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Eller i årevis, som har skjedd med meg. Både på norsk og engelsk. De høres begredelige ut på norsk for øvrig, men det kom vel ikke som noe sjokk. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 De dukker gjerne opp igjen en stund etterpå ja. Heldigvis en stund siden sist Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ja, her på berget har vi dessverre hatt mange (amatør)oppsetninger av Grease-musikalen på norsk. Jeg har en CD i samlingen, trenger vel ikke å si at den ikke er utslitt, akkurat. Eneste grunnen til at jeg har den, er min ustoppelige trang til å digitalisere alle CD-er i huset. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ah, da er jeg tilbake etter en helg med , sol, strand og uteliv. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Har fortsatt to dager igjen av helga Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg hadde 4 dager fri og nå har jeg igjen fri Onsdag og Fredag! Sånn kan livet leves! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Ahahaha! PokéFusion må være den beste kilden til latter jeg har hatt på jobb. Psynx! Jynmime sier hallo. Nidodeen Den ser forøvrig død ut, så jeg kaller den bare Nidodead. Voltdeen Klar til å voldta deg, så voldta sjæla di, for så å lemleste hva enn som er igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og for de av oss som er for gamle til pokemon, Ser det Kjipt ut. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 PokéMon er litt som LEGO, du blir ikke lei. Vel, første sesong og Red / Blue / Yellow i alle fall. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 PokéMon er litt som LEGO, du blir ikke lei. Vel, første sesong og Red / Blue / Yellow i alle fall. Jeg ble lei lego. Ergo, jeg ble også lei pokemon Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Pokemon har absolutt ingenting i felles med lego. Kan like godt si at pogs er det samme som poker. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg er lei lego men ikke pokémon Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Pokemon har absolutt ingenting i felles med lego. Kan like godt si at pogs er det samme som poker. Pff. Pogs er mye kulere enn poker. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Og for de av oss som er for gamle til pokemon, Ser det Kjipt ut. Merkelig hvordan du mener du er for gammel til pokemon men ikke for gammel for barn 6 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg begynte aldri med pokemon, så jeg er safe. Men gud som jeg gleder meg til vi får makset ut legosamlingen til jentungen. Den består nå bare av duplo, men det blir lego på ønskelisten til neste bursdag. 8D Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg begynte aldri med pokemon, så jeg er safe. Holder meg på den trygge siden jeg å! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Dere har gått glipp av noe fantastisk ^^, Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hvordan kan dere gå lei av LEGO? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg