oOF Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ja! Temmelig generiske greier av Daft Punk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå. Ja! Temmelig generiske greier av Daft Punk! Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Du tar feil, smurfegutt. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå. Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra? Beklager for å måtte skuffe deg, men det albumet var ikke tipp topp. Tittelen var bra, men låtene nådde virkelig ikke opp til forventningene. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Er vel snarere Daft Punk-tilbederne som fremstår som om de ikke har hørt noe nytt på et tiår eller to. RAM er jo praktisk talt easy listening til tider. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bah, dømrade innavla geiterunkere. Dere hadde ikke gjenkjent et godt album om det hoppa opp i trynet på dere og dreit inn i alle åpninger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Bah, dømrade innavla geiterunkere. Dere hadde ikke gjenkjent et godt album om det hoppa opp i trynet på dere og dreit inn i alle åpninger. I like måde? 1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Særdeles intellektuelltspråkbruk fra enkelte her. En får ikke mye ut av en slik debatt der man både rakker ned på andre eller påstå bastant at ens egen perspepsjon er den riktige med en spydig tone. Hvorfor det ikke når mål, hva som kunne vært bedre og generell konstruktiv kritikk burde man vite ganske greit hvordan man kan formulere enkelt i et innlegg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Uæh. Skulle hatt en å snakke med nå haha. Lite som skjer i dag.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Jeg forstår meg ikke på dere. Det er fantastisk og akkurat samme Daft Punk som gav oss Homework og Discovery, minner meg spesielt mye om Discovery, faktisk. Det var disco da, og det er disco nå. Generisk? Har du hørt slik musikk de siste 30-40 åra? Nok til å vite hva jeg liker og ikke. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Alle sover vettu, gamle folk mye søvn... Som meg, så god natt dere! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Skal vel se en kung fu til , blir den 3dje i natt......er ikke trøtt så hvorfor legge seg da Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg er trøtt. Klarer å fucke til døgnrytmen hver helg. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 (endret) Hipp hoppsalabin. Våkner, og det er en ukjent mann i huset. Føler noen har glemt å fortelle meg noe. Edit: Det var visst en elektriker. Allikavel så er det skummelt. Endret 3. juni 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Grease er en fantastisk digg film. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Hver sin smak. Ser heller Dirty Dancing. Bedre musikk og flottere bengs. Samt at jeg heller tar en yngre Patrick Swayze enn John Travolta - uansett alder, når som helst! Nå skal det sies at jeg en gang likte Grease, men etter å ha blitt torturert med musikalen, skoleversjonen av musikalen, amatøroppsetning av musikalen, musikalen oversatt til norsk og filmen opp gjennom åra, har jeg blitt grundig lei. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Grease er en fantastisk digg film. Det som er kjipt, er alle sangene man får på hjernen i etterkant. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Samt at jeg heller tar en yngre Patrick Swayze enn John Travolta - uansett alder, når som helst! Men Dirty Dancing er bra den og. Det som er kjipt, er alle sangene man får på hjernen i etterkant. Jeg digger sangene. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 3. juni 2013 Del Skrevet 3. juni 2013 Men Dirty Dancing er bra den og. Jeg digger sangene. Jeg sa aldri at sangene var dårlige, men at de hjemsøker hjernen i opp til en uke i etterkant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg